قرعه حذفی برای استقلال بد نیست، مجیدی دیشب به باشگاه لیست داد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند که به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با پیکان در جام حذفی حاضر شده بود، شرایط تیم استقلال را تشریح کرد.

قرعه حذفی برای استقلال بد نیست، مجیدی دیشب به باشگاه لیست داد

کمالوند گفت: مسابقات حذفی سخت است و جای جبران ندارد. در جام حذفی یک طرف همه چیز است و یک طرف هیچ چیز. پیکان بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارد. تمام توان را می گذاریم تا گام اول را محکم برداریم. راه قهرمانی در جام حذفی کوتاه تر است. با تمام قوا و ترکیب کامل با پیکان بازی می کنیم.

مربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا فکر نمی کنید قرعه حذفی برای این تیم سخت آغاز شده است؟ تاکید نمود: استقلال، استقلال است. به نظرم قرعه برای پیکان بد است. برای حریفان احترام قائلیم ولی ما استقلال هستیم. می دانیم بازی سختی داریم ولی تمام توانمان را می گذاریم. سعی کردیم کار خوب و علمی را با فرهاد مجیدی جلو ببریم. آقافرهاد به زبان انگلیسی و اسپانیایی مسلط است و کارها را به روز پیش می بریم. کاملاً با هم هماهنگ هستیم. امیدوارم هر سه جام را با خوبی و خوشی تمام کنیم.

کمالوند درباره برنامه های استقلال برای ملاقات با پیکان، گفت: ما که با تمام توان بازی می کنیم. اعتقاد داریم پیکان هم همین کار را می نماید. سعی می کنیم از ترکیب اصلی خودمان استفاده کنیم. پیکان در کار دفاعی قوی است. حتماً کار سختی داریم. امیدوارم تکلیف بازی در نود دقیقه تعیین گردد تا فشار بدنی به بازیکنان وارد نگردد.

مربی استقلال از صحبت درباره داوری خودداری کرد.

کمالوند در ادامه با اشاره به احتیاجهای این تیم در جابجایی نیم فصل تاکید نمود: پنجره جابجایی استقلال بسته است. حتماً تیم احتیاج به تقویت دارد. دیشب مجیدی لیست بازیکنان مدنظرش را به آقای مددی مدیرعامل باشگاه داد. حتماً دو، سه بازیکن جدید احتیاج داریم. ما در سه جام می جنگیم. این تیم، استقلال است و مردم توقع دارند. در سه چهار سال اخیر آنچه مردم می خواستند برآورده نشده است. برای هر سه جام می جنگیم هم حذفی، هم لیگ و هم آسیا.

وی گفت: تیمی که در سه جبهه می جنگد احتیاج دارد نفراتش کفاف کادر فنی را بدهند. الان در دو، سه پست مشکل داریم. مسئله ای در دروازه و دفاع نداریم. در خط جلو یعنی هافبک به جلو احتیاج به جذب بازیکن داریم. منابع اقتصادی باشگاه هم محدود است. هیات مدیره و مدیرعامل خیلی زحمت کشیدند تا بدهی سرسام آور را پرداخت نمایند. نمی خواهیم فشاری به باشگاه بیاید. رقم های بالایی برای برخی از بازیکنان پیشنهاد شده است. قبل از جذب بازیکن امیدواریم پنجره باز بگردد.

مربی استقلال درباره شرایط داریوش شجاعیان اظهار کرد: شجاعیان از هفته آینده می تواند تمرینات پرفشار را آغاز کند.

کمالوند در سرانجام درباره تاکتیک اوت دستی تیم پیکان هم گفت: راجع به چه صحبت کنیم؟ این یک تاکتیک است. اوت دستی را در خیلی از تیم های خارج از ایران هم استفاده می نمایند. اگر ما هم داشتیم، استفاده می کردیم. نباید کار فنی پیکان را لوث کنیم و فقط درباره اوت دستی صحبت کنیم. این یک فاکتور مثبت است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44566

به "قرعه حذفی برای استقلال بد نیست، مجیدی دیشب به باشگاه لیست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه حذفی برای استقلال بد نیست، مجیدی دیشب به باشگاه لیست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید