لزوم تخصیص 100دردصدی بودجه 500 میلیاردی باغات و آتش نشانی

به گزارش بلاگ پو، شهر: رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: در بودجه 1400، 500 میلیارد تومان به باغات و تجهیزات آتش نشانی اختصاص پیدا نموده است که در حال رایزنی هستیم که مسائل تخصیص اختصاصی این بودجه به این دو حوزه رفع گردد.

لزوم تخصیص 100دردصدی بودجه 500 میلیاردی باغات و آتش نشانی

جهت دریافت خدمات نقشه کشی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سید آرش حسینی میلانی، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در مصاحبه با خبرنگار شهر درباره بودجه پیشنهادی 1400 شهرداری تهران در حوزه محیط زیست و آنالیز های اجرا شده تا کنون گفت: به طور کلی بودجه شهرداری برای سال آینده به دلیل شرایط مالی موجود یک بودجه انبساطی نیست و یکی از نکات مورد توجه کمیسیون سلامت این است که منابعی را که اختصاصا به ردیف های مربوط به تأمین تجهیزات آتش نشانی و همین طور عوارض قطع درخت که به تملک باغات در محلات کم برخوردار اختصاص پیدا می نموده است مانند سال گذشته مکانیسم تخصیص صد در صد را حفظ نمایند.

او با اشاره به اینکه کمیسیون سلامت شورا در این مورد نگران است، اعلام کرد: شهرداری تحت ضوابطی که از سوی وزارت کشور در خصوص بودجه نویسی ابلاغ شده است مانند سال گذشته نمی تواند مکانیسم تخصیص جداگانه را ایجاد کند. در حال مصاحبه و مذاکره هستیم که ساز و کار حقوقی به شکلی باشد که این بودجه خرج حقوق و مزایا نگردد.

میلانی اعلام کرد: تا کنون در این دو حوزه (باغات و تجهیزات آتش نشانی) شهرداری عملکرد خوبی داشته است. تجهیزات آتش نشانی به موقع خریداری شده و کاستی های ناشی از پلاسکو رفع شده است. نزدیک 17 پلاک از باغات در مناطق جنوب شهر نیز خریداری شده و در حال تبدیل به پارک است.

این عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر گفت: برای سال آینده حتما باید این فرایند حفظ گردد. مهم این است که این دو ردیف 300 میلیارد تومان برای باغات و 200 میلیارد تومان برای تجهیزات آتش نشانی تخصیص داده گردد. این 500 میلیارد تومان حتما باید به این دو موضوع اختصاص پیدا کند.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42042

به "لزوم تخصیص 100دردصدی بودجه 500 میلیاردی باغات و آتش نشانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تخصیص 100دردصدی بودجه 500 میلیاردی باغات و آتش نشانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید