لیگ برتر تکواندو در انتظار تصمیم ستاد کرونا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون تکواندو توسط کارشناسان خود در سازمان لیگ نسبت به تهیه پروتکل بهداشتی جهت برگزاری مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر در دو بخش مردان و زنان اقدام کرده است. این پروتکل کامل و جامع که همه جوانب را برای جلوگیری از ابتلای تکواندوکاران، مربیان، داوران و عوامل برگزاری در نظر گرفته شده، جهت تائید به وزارت ورزش و ستاد کرونا در ورزش ارسال شده است.

لیگ برتر تکواندو در انتظار تصمیم ستاد کرونا

در صورتی که این پروتکل ها از سوی ستاد کرونا در ورزش مورد تائید قرار گیرد، به تیم های شرکت کننده یک ماه مهلت برای تمرین و آماده سازی داده خواهد شد و مسابقات نیز هفته اول تیرماه طی سه روز برگزار می گردد.

سازمان لیگ برای بستن پرونده مسابقات فصل 98 یک روز مسابقات خاتمهی لیگ برتر مردان برای معین سه تیم برتر، یک روز برای برگزاری دیدارهای عقب افتاده و یک روز هم برای برگزاری هفته خاتمهی لیگ برتر بانوان زمان احتیاج دارد.

در آخرین اطلاعیه های ستاد کرونا در ورزش هیچ اشاره ای به از سرگیری فعالیت رشته های رزمی نشده است و در صورتی که پروتکل های تدوین شده از سوی فدراسیون تکواندو تائید نگردد، این امکان وجود دارد که سازمان لیگ اجرای سناریوهای دیگر را برای خاتمه دادن به مسابقات مورد آنالیز قرار دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مرداد 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26819

به "لیگ برتر تکواندو در انتظار تصمیم ستاد کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر تکواندو در انتظار تصمیم ستاد کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید