مائوریتزیو ساری سرمربی بعدی یوونتوس

به گزارش بلاگ پو، بر اساس ادعای یک کارشناس فوتبال ایتالیا، مائوریتزیو ساری با سران باشگاه یوونتوس برای قبول راهنمایی بانوی پیر به توافق رسیده است.

مائوریتزیو ساری سرمربی بعدی یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری ایتالیایی جورنالیستیکا ایتالیا روز آدینه در گزارشی مدعی شد باشگاه یوونتوس در تاریخ 4 ژوئن (14 خرداد) با پپ گواردیولا قرارداد چهار ساله ای به ارزش 24 میلیون یورو در سال را امضا می نماید و این مربی اسپانیایی جانشین ماسیمیلیانو آلگری خواهد شد، هرچند در ادامه باشگاه منچسترسیتی این خبر را شایعه ای بی اساس و کذب خواند. گواردیولا هم پیش از این تأکید نموده بود که برنامه ای برای ترک من سیتی ندارد.

نشریه میرر اکنون خبر می دهد که مدیران باشگاه یوونتوس پس از ناامیدی از جذب گواردیولا 48 ساله، سراغ جذب مائوریتزیو ساری سرمربی 60 ساله چلسی رفته اند. این مربی ایتالیایی با وجود اینکه در فصل اول حضورش در فوتبال باشگاهی انگلیس پیروز شد چلسی را به عنوان سومی لیگ برتر انگلیس و فینال لیگ اروپا برساند، عملکردش در این تیم مورد انتقاد قرار گرفته است.

تانچردی پالمری، مفسر و کارشناس فوتبالی که با شبکه تلویزیونی سی اِن اِن و نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت همکاری می نماید، مدعی شد مائوریتزیو ساری برای قبول راهنمایی سرمربیگری یوونتوس با مدیران این باشگاه به توافق برای عقد قراردادی سه ساله رسیده و به ازای هر فصل 6 میلیون پوند دستمزد دریافت خواهد نمود.

اگر این ادعا صحت داشته باشد، سرمربی پیشین ناپولی پس از دیدار فینال لیگ اروپا جانشین ماسیمیلیانو آلگری خواهد شد، مربی ای که در پنج فصل اخیر پنج قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را برای بانوی پیر به ارمغان آورد.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7481

به "مائوریتزیو ساری سرمربی بعدی یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مائوریتزیو ساری سرمربی بعدی یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید