محتکر 7 میلیاردی مواد غذایی در نکا دستگیر شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع مواد غذایی و خشکبار توسط فردی در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان نهاده شد.

محتکر 7 میلیاردی مواد غذایی در نکا دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اضافه کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و آنالیز های همه جانبه ماموران پیروز به شناسایی محل نگهداری اموال احتکار شده توسط متهم شدند.

سرهنگ مفخمی، گفت: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس آگاهی به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و کارشناسان اداره صنعت ومعدن وتجارت، در بازرسی از محل مورد نظر انواع خشکبار و مواد غذایی شامل 270 بسته خرما ، 12 تن عدس کانادایی و 80 تن برنج کشف کردند.

مفخمی شهرستانی ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر 7 میلیارد و 700 میلیون ریال مطرح کرد و گفت: پس از پلمب محل نگهداری کالاهای احتکار شده فرد محتکر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که هدف احتکار منفعت طلبی و سوء استفاده از احتیاج مصرف کنندگان ارزاق و سایر احتیاجمندی های عمومی است، گفت: احتکار از جرائم عمدی است که نه تنها باعث اختلال در چرخه اقصادی و تولیدی کشور می گردد بلکه موجب کاهش قدرت خرید مردم می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14315

به "محتکر 7 میلیاردی مواد غذایی در نکا دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتکر 7 میلیاردی مواد غذایی در نکا دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید