محمدی راد: هدف سپاهان قهرمانی در لیگ برتر والیبال است

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: هدف ما کسب عنوان قهرمانی در لیگ است و همانند سال گذشته برای کسب بهترین نتایج تلاش می کنیم.

محمدی راد: هدف سپاهان قهرمانی در لیگ برتر والیبال است

رحمان محمدی راد در گفت و گو با خبرنگاران، درباره فعالیت قابل توجه تیم والیبال سپاهان اصفهان در فصل جابجایی لیگ برتر شرح داد: به هر حال تعدادی از بازیکنان را در نظر داشتیم تا شرایط خوبی را برای حضور پیروز در مسابقات لیگ فراهم کنیم که خوشبختانه این اتفاق در زمان مناسب و به کمک مدیران خوب باشگاه سپاهان رخ داد. خوشبختانه نفراتی را که در اولویت داشتیم جذب کردیم و همه تلاش ما این است که نتیجه خوبی را در شان و شخصیت هواداران سپاهان و نام باشگاه کسب کنیم. برآورده کردن توقع هواداران برای مدیران باشگاه بسیار مهم است.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی هم بودند که باشگاه سپاهان نتوانست آن ها را جذب کند؟ اظهار کرد: ما در فصل نقل و انتقال 4 تا 5 بازیکن را در نظر داشتیم که برای پست های مختلف به تیم اضافه شوند. صحبت هایی را هم با آنها انجام دادیم، اما پیروز به جذب آنها نبودیم تا به اولویت های دوم خود مراجعه کنیم. با این وجود همانطور که مربیان حق دارند بازیکنان مد نظرشان را انتخاب کنند، بازیکنان هم این حق را دارند که برای ایجاد شرایط خوب برای خود، باشگاه مد نظرشان را انتخاب کنند. شخصا از همه نفراتی که امکان همکاری با آنها را نداشته ایم هم تشکر می کنم، امیدوارم در تیم خود پیروز باشند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان، در واکنش به این موضوع که می توان هدف تیم سپاهان برای فصل جدید لیگ را کسب عنوان قهرمانی دانست؟ شرح داد: ما وقتی که سال گذشته به لیگ آمدیم برنامه سه ساله ای را با توجه به خواسته مسئولان باشگاه ارائه کردیم. قصد داشتیم هم نیروی انسانی خود را تقویت کنیم و هم از نظر زیر ساخت ها و امکانات باشگاه به شرایط ایده آل برسیم. خوشحالم می توانم با باشگاه فوق العاده ای چون سپاهان همکاری کنم که واقعا اگر از نظر زیر ساخت و امکانات در سطح عالی نباشد، اما یکی از استانداردترین باشگاه ها برای فعالیت در لیگ برتر است.

او افزود: با توجه به این موضوعات همه تلاش ما این است که زمینه های خوبی را در عرصه های مختلف ایجاد کنیم تا تیم سپاهان نتایج خوبی را در طول لیگ کسب کنند. همانطور که سال گذشته برای بهترین نتایج می جنگیدم امسال هم برای بهترین نتیجه آماده می شویم. نمی توانم بگویم هدف ما کسب عنوان قهرمانی نیست، بله هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به آن بیشترین تلاش خود را انجام خواهیم داد.

محمدی راد در انتها افزود: خوشبختانه امسال تیم های خوبی در فصل جابجایی بسته شدند و به نظر من حتی لیگ جذاب تری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت. شخصا با توجه به برنامه ریزی هایی که فدراسیون انجام داده و تیم هایی که می بینیم، انتظار بیشتری از لیگ امسال نسبت به فصل گذشته دارم. سپاهان نیز یکی از این تیم ها است که می خواهد برای کسب عنوان قهرمانی با رقبا دیدار کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27992

به "محمدی راد: هدف سپاهان قهرمانی در لیگ برتر والیبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: هدف سپاهان قهرمانی در لیگ برتر والیبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید