مشارکت خارجی ها در نمایشگاه انرژی کیش افزایش یافت

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: مجری برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش گفت: تاکنون شرکت هایی از کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، ترکیه، چین، امارات و کشورهای همسایه برای حضور در این گردهمایی اعلام آمادگی کرده اند.

مشارکت خارجی ها در نمایشگاه انرژی کیش افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران، محمود صدیقی با اشاره به افزایش ثبت رکوردهای جدید در مشارکت شرکت های پیمانکاری، سازنده کالا و تجهیزات، مهندسان مشاور و کارفرمایان داخلی و خارجی در دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، گفت: همسو با سیاست احیای دیپلماسی انرژی توسط مجموع دستگاه های انرژی کشور، میزان مشارکت شرکت های خارجی در نمایشگاه سالجاری انرژی کیش هم افزایش یافته است.

مجری برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با یادآوری اینکه نمایشگاه سالجاری در بیش از هفت هزار مترمربع فضای مفید برگزار می شود، شرح داد: از این رو نمایشگاه سالجاری انرژی کیش در مقایسه با دوره گذشته از نظر متراژ رشدی نزدیک به سه برابری را تجربه می کند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در دهمین نمایشگاه انرژی کیش ثبت نام کرده اند، بیان کرد: در این بین مشارکت انجمن های صنفی و تخصصی صنعت نفت و انرژی کشور به صورت متمرکز بیش از سایر شرکت های فعال در صنایع نفت و انرژی کشور بوده است.

وی با اشاره به مشارکت 10 شرکت خارجی در نمایشگاه سالجاری انرژی کیش از کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، ترکیه، چین، امارات متحده عربی، عراق و سایر کشورهای همسایه، گفت: علاوه بر این مذاکرات با شرکت های خارجی و صاحب نام در صنایع نفت و انرژی جهان آغاز شده است که پیش بینی می شود تا زمان برگزاری شاهد مشارکت بیشتر خارجی ها در این گردهمایی بین المللی باشیم.

صدیقی با یادآوری اینکه به منظور ایجاد یک فضای تعامل و هم فکری بین مسئولان وزارت نفت، صنعت، معدن و تجارت به زودی یکی از بزرگترین گردهمایی های سازندگان و صنعتگران داخلی به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد، بیان کرد: از این رو دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با محور دیپلماسی انرژی و توسعه زنجیره ارزش 23 تا 26 دی ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش در فضائی به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع در چهار گروه ساخت کالا و تجهیزات، بازرگانی، تامین مواد اولیه، خدمات فنی و مهندسی و حوزه کارفرمایی برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر پیش بینی می شود در حاشیه برگزاری این نمایشگاه بین المللی چندین همایش و کارگاه های آموزشی و تخصصی با محور توسعه ساخت داخل و دیپلماسی انرژی برگزار شود، ضمن آنکه در حاشیه این نمایشگاه برنامه ریزی شده تا سازندگان بخش خصوصی و مسئولان دولت به صورت مستقیم درباره مسائل پیش روی تبادل نظر و تبادل نظر کنند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11723

به "مشارکت خارجی ها در نمایشگاه انرژی کیش افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت خارجی ها در نمایشگاه انرژی کیش افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید