مصدومیت دوباره سهراب با وزنه 80 کیلویی

به گزارش بلاگ پو، سهراب به برخواه و رفقا گفت که به دستش فشار نمی آورد و وزنه 80 کیلویی چیزی نیست که سلامتی اش را به خطر بیندازد. اما همین وزنه سبک منجر به مصدومیت دوباره سهراب شد.

مصدومیت دوباره سهراب با وزنه 80 کیلویی

مصدومیت دست از سر سهراب برنمی دارد. قهرمان دنیا و المپیک کماکان با کتف رنجور دست به گریبان است و ظاهرا قرار نیست که این مشکل حاد حل گردد.

بعد از مصدومیت ماه گذشته، قهرمان المپیک و دنیا در طول یک ماه اخیر هرگز دست به وزنه نشده بود و بیشتر امور درمانی خود را پیگیری می کرد و قرار بود با هماهنگی فدراسیون برای ویزیت دوباره راهی آلمان گردد.

عصر روز گدشته و در تمرین کنترلی تیم ملی وزنه برداری سهراب وارد سالن تمرین شد و هوس کرد تا بعد از مدتها دوباره دست به وزنه گردد. او برای گرم کردن یک وزنه 80 کیلویی را انتخاب کرد اما محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی به او تاکید نمود از وسوسه وزنه زدن عبور کند چرا که به صلاح او نیست. برخواه به سهراب گفت: بهتر است که وزنه نزنی چون در شرایط فعلی سلامت تو بر هر چیزی ارجح است.

جالب اینکه سعید علی حسینی و علی هاشمی قهرمانان حاصر در اردو و دو دوست نزدیک سهراب نیز به او توصیه کردند تا بی خیال وزنه زدن گردد اما سهراب به برخواه و رفقا گفت که به دستش فشار نمی آورد و وزنه 80 کیلویی چیزی نیست که سلامتی اش را به خطر بیندازد.

با این وجود متاسفانه به محض لیفت کردن وزنه، کتف مصدوم سهراب از جا در رفت و او دوباره مصدوم شد. بلافاصله بعد از این اتفاق کتف مرادی توسط تیم پزشکی فیکس و به سرعت به بیمارستان اعزام شد و در بیمارستان به اتاق عمل رفت و توسط تیم پزشکی جا انداخته شد.

سهراب سپس در بخش ویژه بستری و تحت مراقبت نهاده شد و قرار است امروز از کتف مصدوم او MRI گرفته گردد تا میزان مصدومیت و وضعیت دقیق کتف تعیین گردد.

با توجه به این شرایط فدراسیون تصمیم گرفته با مهیا کردن شرایط، هر چه زودتر سهراب را به آلمان اعزام کند تا در هانوفر زیر نظر متخصصان روند درمانی کتف و کمر خود را پیگیری کند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8856

به "مصدومیت دوباره سهراب با وزنه 80 کیلویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت دوباره سهراب با وزنه 80 کیلویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید