معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی از فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان تنگستان بازدید کرد

به گزارش بلاگ پو، معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی از بخش های ساحلی و مرکزی شهرستان تنگستان جهت بازدید فرصت های سرمایه گذاری بازدید کرد.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی از فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان تنگستان بازدید کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، در این بازدیدها که از موزه رئیسعلی دلواری، قلعه کلات اهرم، اقامتگاه های بومگردی ساحلی و روستاهای توسعه هدف گردشگری صورت گرفت، پتانسیل های موجود در همه بخش ها به صورت ویژه توسط حسین اربابی معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی مورد آنالیز نهاده شد.

اربابی پس از بازید از این شهرستان ضمن مثبت شمردن وضعیت گردشگری در این مناطق یادآور شد: برای سرمایه گذاری در نوار ساحلی با حفظ حریم قانونی دریا و با طرح هایی که حفاظت از محیط زیست در آن ها دیده شده باشد و اشتغالزایی در آن باشد حمایت همه جانبه خواهیم داشت .

او همچنین در بازدید از موزه رئیسعلی دلواری و قلعه کلات اهرم گفت: می گردد با برگزاری جشنواره های مختلف هم این ظرفیت های سرمایه گذاری را معرفی و هم به وسیله این اماکن تاریخی رونق گردشگری و در نتیجه رونق مالی شهری ایجاد کرد.

ارغوان مهدی زاده سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر نیز در این بازدیدها، شهرستان تنگستان را یکی از شهرستان های مهم چه از نظر تاریخی و چه از نظر داشتن طبیعت زیبا مهم شمرد و گفت: امیدواریم با بازدید هایی که آقای اربابی از این شهرستان داشت نگاه ویژه ای به طرح های سرمایه گذاری داشته باشد و با تسهیل در بعضی از پروژه ها این شهرستان را در گردشگری در سال های آینده پیروز تر ببینیم .

مهدی زاده گفت: روستاهای توسعه هدف گردشگری در نوار ساحلی بسیار فعال عمل نموده اند و سال جاری توزیع سفر در استان بوشهر بصورت یکنواخت انجام شده است و این انر باعث شده است که ظرفیت پذیرش گردشگر بیشتری برای شب اقامت نیز در استان داشته باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5812

به "معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی از فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان تنگستان بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی از فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان تنگستان بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید