معرفی گراند آس هتل استانبول ، 4 ستاره

به گزارش بلاگ پو، گراند آس هتل استانبول | Grand As Hotel

گراند آس هتل استانبول (Grand As Hotel) هتلی 4 ستاره است که در محله کوجاتپه استانبول قرار گرفته است. این هتل زیبا که در طراحی خود نگاهی به زیباترین طراحی های مخصوص هتل ها داشته است، شکل متفاوتی از راحتی را در اختیار مسافران می گذارد. این هتل بسیار زیبا مدرن است و همه اشکال ارائه خدمات در این هتل در سطح خوب و بالایی قرار گرفته است و در کل مستعد دریافت ستاره پینجم برای نوع ارائه خدماتش است. این هتل تنها 12 کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک ترکیه و 14 کیلومتر تا فرودگاه سبیحا گوکچن فاصله دارد. این هتل تا اولین ایستگاه مترو هم تنها 300 متر فاصله دارد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا با ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی گراند آس هتل استانبول را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

معرفی گراند آس هتل استانبول ، 4 ستاره

خدمات رفاهی گراند آس هتل استانبول

خدمات رفاهی گراند آس هتل استانبول برای کسانی که این مجموعه را برای اقامت بر می گزینند، مطلوب و بسیار مناسب است. به طور مثال در تمامی اتاق های این هتل، تلویزیون های ماهواره ای و محلی، یک حمام تمیز، مجهز و اختصاصی وجود دارد. از جمله دیگر خدماتی که در این هتل برای مراجعان در دسترس است می توان به برگزاری رویدادها و جلسات با فضای مخصوص به کنفرانس و اتاق جلسات و دستگاه فکس و فتوکپی اشاره نمود. البته نباید در این مابین دسترسی به بهترین مراکز تجاری در اطراف این هتل به صورت 24 ساعته، مغازه های هدیه و سوغاتی و یا دکه های روزنامه فروشی را فراموش کرد. امکان دسترسی به اینترنت بی سیم بدون هزینه اضافه و به صورت رایگان در تمامی محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی برای مراجعین هتل وجود دارد. همچنین، برای استفاده از دخانیات می توانید به سالن مخصوص این هتل بروید.

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته خدمات پذیرش مراجعین را انجام می دهد و عملیات ورود و خروج مسافر را بسیار سریع و بدون اتلاف وقت صورت می دهد. راهنمای خدمات تور و بلیط برای تورهای شهری هم از دیگر خدماتی است که به مهمانان در این هتل ارائه می گردد. همچنین شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل و در مواقع ضروری استفاده نمایید. کارکنان هتل به زبان های ترکی، فارسی و انگلیسی قادر به قراری ارتباط با شما هستند.

قسمت نظافت و پاکیزگی هتل نیز خدمات نظافت روزانه ارائه می دهد اما یادتان باشد که دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه از مسافران دریافت می گردد. کافی نت، سالن آرایش و زیبایی، خدمات عروسی، مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها، دستگاه خودپرداز بانک، خدمات نگهبانی هتل، آسانسور و بالابر و صبحانه بدون هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. همچنین در این هتل برای گروه هایی که به قصد کسب و کار به استانبول سفر می نمایند نیز امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است تا آن ها به راحتی به اهداف خودشان در سفر به استانبول برسند. بعضی از این امکانات عبارتند از: دستگاه کپی و فکس، سالن اجتماعات و بسیاری از امکانات دیگر. برای پذیرش و اخذ اتاق خود که آن را قبلا ررزو نموده اید نیز می توانید از بین ساعت 1 تا 2 صبح و برای تحویل آن تا 13 ظهر اقدام کنید.

ضمناً توجه داشته باشید که در گراند آس هتل استانبول شما می توانید به صورت رایگان از تمامی خدمات شاتل برخوردار شوید و به صورت رایگان از این گونه خدمات هتل استفاده نمایید.

امکانات تفریحی گراند آس هتل استانبول

این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر داخل سالن برای تمام سال، استخر در فضای باز فصلی، آبگرم و مرکز سلامتی، خدمات زیبایی، مرکز تناسب اندام و کلاس های مخصوص می باشد. علاوه بر این، امکاناتی همچون ورزش های اسکواش با هزینه اضافی، تنیس با هزینه اضافی و اسکواش نیز با هزینه اضافی در دسترس است.

یک کافه هم در محوطه تفریحی هتل وجود دارد که به مهمانان و مراجعان خود خدمات ارائه می دهد و در آن مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده نمایند، نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این کافه بنوشند.

رستوران و کافه های گراند آس هتل استانبول

در این رستوران انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای سرو می گردد و چون به صورت بوفه است، هر چه را که بخواهید می توانید خودتان بردارید.

برای مشاهده دیگر خدمات هتل، اینجا کلیک کنید.

امکانات اتاق های گراند آس هتل استانبول

این هتل دارای اتاق های بسیار زیادی می باشد که در همه اتاق هایش امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دیوارهای ضد صدا و دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی موجود است.

همچنین امکاناتی از جمله ملافه های تمیز و اتو کشیده، سرویس خواب با کیفیت، منوی بالش، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، اتو و میز اتو، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و دیگر امکانات در آن ها دیده می گردد. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر احتیاج از طریق و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که احتیاج به تخت اضافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های گراند آس هتل استانبول

  • اتاق های تک نفره: این اتاق ها 25 متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها یک تخت دو نفره بزرگ است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق های 2 نفره: این اتاق ها 30 متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها دو تخت یک نفره به همراه یک سوفا موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق های جونیور: این اتاق ها 22 متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها تخت یک نفره به همراه یک سوفا موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق های خانوادگی: این اتاق ها 27 متر مربع مساحت دارند، در این اتاق ها یک تخت دو نفره بزرگ و دوسوفا موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.

فاصله گراند آس هتل استانبول تا جاذبه های شهر

  • مسجد سلیمانیه: این مسجد حدودا 4 کیلومتر از شما دورتر است که با 14 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از اتوبوس 30 دقیقه ای می رسید.
  • موزه مادام توسو: این موزه حدودا 7 کیلومتر از شما دورتر است که با 16 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از اتوبوس 30 دقیقه ای می رسید.
  • مسجد آبی: این مسجد حدودا 5 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 19 دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس 43 دقیقه ای می رسید.
  • ایاصوفیه: حدودا 5 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی 19 دقیقه ای به آنجا بروید. با مترو راستا شما 44 دقیقه حدودا طول خواهد کشید.
  • خیابان استقلال: این خیابان بسیار به شما نزدیک است و با تاکسی 7 دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود.
  • کاخ دلما باغچه: 1 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را 6 دقیقه ای طی کنید. با اتوبوس نیز تنها 17 دقیقه راه در پیش دارید.
  • برج گالاتا: این برج به شما نزدیک است و با تاکسی 7 دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود.
  • میدان تکسیم: تنها 1 کیلومتر با شما فاصله دارد و بوسیله تاکسی 6 دقیقه طول می کشد تا به این میدان برسید و با اتوبوس نیز 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه رحمی کوچ استانبول: 5 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید، حدودا 15 دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی 30 دقیقه زمان احتیاج دارند.
  • مرکز خرید فروم استانبول: 12 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید، حدودا 23 دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی 42 دقیقه زمان احتیاج دارند.
  • فرودگاه آتاتورک استانبول: 19 کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید، حدودا 50 دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی 64 دقیقه زمان احتیاج دارند.
  • فرودگاه سابیها: 45 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، 50 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت گراند آس هتل استانبول

شما می توانید موقعیت مکانی گراند آس هتل استانبول را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Yavuz Selim Mahallesi, Yavuz Selim Cd No:20, 34035 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey

منبع: booking.com

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: الی گشت
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9960

به "معرفی گراند آس هتل استانبول ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی گراند آس هتل استانبول ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید