مهرعلیزاده نایب رئیس کمیته داوران یونسکو شد

به گزارش بلاگ پو، محسن مهرعلیزاده با اکثریت آرا به عنوان نایب رئیس کمیته داوران یونسکو در مسابقات هنرهای رزمی انتخاب شد.

مهرعلیزاده نایب رئیس کمیته داوران یونسکو شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، به پیشنهاد رئیس اتحادیه جهانی ورزش های هنرهای رزمی (مارشال آرت) محسن مهرعلیزاده، رئیس فدراسیون بین المللی ورز ش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی (IZSF) برای نایب رئیسی در کمیته داوران یونسکو کاندیدا شد که توانست با اکثریت آرا به عنوان نایب رئیس این کمیته انتخاب گردد. در ادامه مقرر شد مجمع عمومی سال آینده این کمیته به میزبانی ایران برگزار گردد.

همچنین در جریان دیدارها و جلسات محسن مهرعلیزاده دومین جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در شهر چونگ جو کره جنوبی برگزار گردید. در این جلسه که با حضور محسن مهرعلیزاده رئیس (IZSF) برگزار گردید لی، رئیس کنفدراسیون آسیا، امیررضا آیرم، عضو هیئت رئیسه و خزانه دار، هونگ، دبیرکل کنفدراسیون، سارجیت، عضو هیئت اجرایی حضور داشتند. در این جلسه برنامه های این کنفدراسیون پس از بحث و آنالیز به تصویب رسید. مقر کنفدراسیون آسیایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سال 2017 میلادی از کشور افغانستان به شهر بوسان کره جنوبی منتقل شده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11252

به "مهرعلیزاده نایب رئیس کمیته داوران یونسکو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرعلیزاده نایب رئیس کمیته داوران یونسکو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید