مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فروش 2 میلیارد آیفون تا به روزرسانی گوشی گلکسی M30 سامسونگ

به گزارش بلاگ پو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فروش 2 میلیارد آیفون تا به روزرسانی گوشی گلکسی M30 سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت اپل نخستین آیفون خود را دقیقاً 13 سال پیش معرفی کرد و از آن موقع، آیفون به مهمترین محصول اپل تبدیل شده است و این شرکت بخش عمده ای از درآمد خود را از فراوری آیفون کسب می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طبق گزارشی جدید از بلومبرگ ، اپل طی سال گذشته 18.7 درصد نسبت به سال گذشته نرخ حمل آیفون در چین را افزایش داده است. داده های این گزارش از آموزشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات چین جمع آوری شده و نشان می دهد که سازنده آیفون؛ اپل پیروز به فروش تقریبی 3.18 میلیون دستگاه از تلفن های هوشمند خود شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گلکسی M30 سامسونگ از گوشی هایی است که توجه زیادی را به خود جلب نموده است و انتظار می رود بعد از ورود OneUI 2.0 و اندروید 10 نیز جذابیت بیشتری کسب کند و گواهینامه های جدید نشان می دهد که ممکن است زودتر از آنچه انتظار می رفت این اتفاق بیفتد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در طول برگزاری نمایشگاه CES 2020 ، مدیرعامل سامسونگ فاش کرد که این شرکت بیش از 400 هزار دستگاه از گلکسی فولد را فروخته است و به نظر می رسد هواوی نیز عملکردی قوی در زمینه فروش گوشی تاشو دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در حالی که گوگل دستیار اختصاصی خود را در بیشتر تلفن های اندرویدی در سطح جهانی قرار می دهد ، فراوری نمایندگان چینی هنوز هم پیشنهادات خود را در بازارهای خانگی خود که سرویس های گوگل مسدود شده است ، عرضه می نمایند. دستیار Breeno در دستگاههای اوپو از سال 2018 موجود است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: انتخاب
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18930

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فروش 2 میلیارد آیفون تا به روزرسانی گوشی گلکسی M30 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فروش 2 میلیارد آیفون تا به روزرسانی گوشی گلکسی M30 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید