نشست مشترک کرسی های یونسکو دانشگاه تهران برگزار گردید

به گزارش بلاگ پو، نشست مشترک کرسی های یونسکو دانشگاه تهران با حضور دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو برگزار گردید.

نشست مشترک کرسی های یونسکو دانشگاه تهران برگزار گردید

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، نشست مشترک کرسی های یونسکو دانشگاه تهران، با حضور دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو برگزار گردید.

این نشست با حضور حجت الله ایوبی، دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، محمدباقر قهرمانی، معاون بین الملل دانشگاه و همچنین رؤسای کرسی های یونسکو دانشگاه تهران، 23 اردیبهشت 1399 به صورت مجازی برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، ایوبی، دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، بر صندلی مهم کرسی ها و ضرورت حمایت از فعالیت های آنها تأکید کرد.

رؤسای کرسی های دانشگاه تهران، نیز دیدگاه های خود را در مورد فعالیت کرسی ها، فرصت ها و چالش های پیش رو، ضرورت همکاری با مجامع داخلی و بین المللی برای دستیابی به اهداف کرسی ها به ویژه با توجه به شرایط جدید پساکرونا بیان کردند. همچنین در ادامه بر توسعه تعاملات بین کرسی ها با یکدیگر و با مجامع بین المللی، تحقیقات بین رشته ای، همکاری در زمینه تهیه منشور و دستورالعمل های همکاری و فعالیت های اجتماعی و ضرورت برگزاری رخدادهای مرتبط با کرسی ها و نیز معین روز ملی کرسی های یونسکو تأکید کردند و مقرر شد، همکاری های کمیسیون ملی یونسکو با کرسی های یونسکو در دانشگاه تهران و نیز سایر کرسی های یونسکو در سطح ملی گسترش یابد.

انتهای پیغام/

مجله گرگانلند

مجله گرگانلند | وبلاگ خبری گرگانلند، مجله خبری گرگان

مجله دانلود و سرگرمی

مجله دانلود و سرگرمی | معرفی بازی ها و سرگرمی های رایانه ای
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26377

به "نشست مشترک کرسی های یونسکو دانشگاه تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک کرسی های یونسکو دانشگاه تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید