نصیرزاده: نمی دانم چرا سازمان لیگ برای تغییر نام باشگاه مقاومت می نماید، طلب مان از استقلال را در کمیته مشخص وضعیت پیگیری می کنیم

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: نمی دانم چرا سازمان لیگ برای تغییر نام باشگاه مقاومت می نماید و اجازه تغییر نام تیم فوتبال مان را در لیگ برتر نمی دهد.

نصیرزاده: نمی دانم چرا سازمان لیگ برای تغییر نام باشگاه مقاومت می نماید، طلب مان از استقلال را در کمیته مشخص وضعیت پیگیری می کنیم

هوشنگ نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره نتایج گسترش فولاد در 4 هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر گفت: در 4 دیدار ابتدایی که در لیگ هجدهم برگزار کردیم مشکل بدنی داشتیم. در دقایق پایانی بازی های مان گل گرفتن کردیم که این نشان می دهد که در اواخر بازی بازیکنان از لحاظ بدنی و تمرکز دچار مشکل می شوند. از اواخر فصل گذشته با این مشکل روبرو بودیم و انشاءالله به زودی برطرف می گردد تا بتوانیم اولین پیروزی مان را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تغییر نام این باشگاه به کجا رسید؟ گفت: نمی دانیم دیگر چه کاری را باید انجام دهیم تا بتوانیم اسم تیم را تغییر دهیم. اسم شرکت خود را به صورت قانونی تغییر دادیم و تیم ما باید با نام تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در مسابقات شرکت کند. در واقع دیگر تیمی به نام گسترش فولاد وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد درباره این موضوع که سازمان لیگ عنوان نموده هنوز نامه رسمی جهت تغییر نام این باشگاه به دست شان نرسیده است، عنوان نمود: دروغ می گویند. ما به صورت رسمی ده ها بار به سازمان لیگ و شخص آقای بهاروند نامه زدیم و این موضوع را اعلام کردیم. نمی دانم چرا سازمان لیگ برای تغییر نام باشگاه مقاومت می نماید و اجازه تغییر نام تیم فوتبال مان را در لیگ برتر نمی دهد.

نصیرزاده درباره پرداخت بدهی باشگاه استقلال عنوان نمود: دیگر هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه استقلال انجام ندادیم و این موضوع را در کمیته مشخص وضعیت پیگیری خواهیم کرد. هنوز چک آخر استقلالی ها در مورد انتقال شجاعیان به این باشگاه پرداخت نشده و ما به پولمان نرسیدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 683

به "نصیرزاده: نمی دانم چرا سازمان لیگ برای تغییر نام باشگاه مقاومت می نماید، طلب مان از استقلال را در کمیته مشخص وضعیت پیگیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: نمی دانم چرا سازمان لیگ برای تغییر نام باشگاه مقاومت می نماید، طلب مان از استقلال را در کمیته مشخص وضعیت پیگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید