نظارت مستمر بر وضعیت بازار بوشهر انجام می شود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سعید زرین‌فر بعد از ظهر شنبه در نشست با مسئولان تعزیرات حکومتی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور ایجاد رضایت‌مندی در مردم و جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها باید نظارت مستمر بر بازار انجام شود.

نظارت مستمر بر وضعیت بازار بوشهر انجام می شود

وی با اشاره به اینکه انبارها به صورت مستمر بازدید می‌شوند، ادامه داد: علاوه بر گشت‌ها و نظارت بر بازار، برای پیگیری مشکلات و شکایات مردم سامانه‌های خاص ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر اضافه کرد: یکی از مطالبات مهم مردم نظارت بر قیمت بلیت پروازها است که در ماه‌های اخیر شاهد افزایش بی‌رویه و غیرقانونی قیمت این بلیت‌ها بوده‌ایم.

وی با اشاره به تخلف دو شرکت آژانس هواپیمایی بوشهر در گران‌فروشی بلیت ‌چارتر خاطرنشان کرد: قیمت‌های بلیت پروازها باید شرایط خاص تعیین شود و نباید این بلیت‌ها با هر قیمتی که این شرکت‌ها بخواهند به فروش برسد.

زرین‌فر افزود: در همین راستا برای دو شرکت چارتر کننده پرونده تخلف در اداره کل تعزیرات حکومتی بوشهر تشکیل شد و با توجه به استقرار دفاتر این شرکت‌ها در تهران و خراسان، رسیدگی به پرونده در مراجع قضایی این استان‌ها انجام می‌شود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 22 مرداد 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24

به "نظارت مستمر بر وضعیت بازار بوشهر انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت مستمر بر وضعیت بازار بوشهر انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید