نمایندگان مجلس دنبال حق پخش باشند نه ماجرای تراکتورسازی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سعید فتاحی درباره هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال و حساسیت این هفته ها به رادیو تهران گفت: کارگروهی از کمیته اخلاق، انضباطی، مسابقات و داوری شکل گرفته و نظارت کاملی در اجرای مسابقات و مسائل غیر فوتبالی داریم. قبل از سال جدید هم در لیگ دسته دوم بحث دستگیری به خاطر تبانی داشتیم و به زودی هم رأی آن اعلام می شود. از باشگاه ها خواسته ایم کمک کنند و اگر موردی هست اطلاع بدهند.

نمایندگان مجلس دنبال حق پخش باشند نه ماجرای تراکتورسازی

وی درباره حواشی بازی تراکتورسازی با پیکان تاکید کرد: در هر ورزشگاهی اتفاقی رخ بدهد، داور و ناظر باید گزارش بدهند تا آنرا به کمیته انضباطی ارجاع بدهیم. روز گذشته ابلاغیه این اتفاقات برای تراکتورسازی ارسال شده و این باشگاه فرصت دارد تا دفاعیه خود را بدهد. از دوستان خواهش می کنم پیش داوری نکنند تا روند قانونی آن طی شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اعتراض کنندگان مجلس به وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال شرح داد: ای کاش کنندگان مجلس به ورزش کمک کنند نه اینکه به خاطر یک اتفاق، تراکتورسازی را پلکان خود قرار بدهند. دوستان کاش از قبل فضا، امکانات و زیرساخت ها را فراهم و از بحث حق پخش دفاع می کردند.

فتاحی در خصوص سیلی خوردن مسعود شجاعی در بازی تراکتورسازی و اینکه کمیته فرهنگی و کانون هواداران چه برنامه هایی برای جلوگیری از این اتفاقات دارند، گفت: یکی از وظایف باشگاه ها ایجاد کانون هواداران است. در اروپا بیشتر بحث های اجرایی و ورود و خروج هواداران بر عهده کانون هواداران است. افراد خاصی دارند از کانون هواداران سوءاستفاده می کنند که باید کنار گذاشته شوند.

وی همچنین درباره درخواست باشگاه سپیدرود برای تغییر زمان بازی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: طبق قانون بازی های دو هفته پایانی باید همزمان باشد. سپیدرود درخواست داشت بازی تیم رقیبش یعنی نفت مسجد سلیمان را از شنبه به جمعه بیاوریم که این امر شدنی نیست. اگر تیمی درخواست دارد باید برای تیم خودش باشد نه رقیبانش. سپیدرود می تواند الان درخواست بدهد بازی خودشان با فولاد از روز جمعه به روز شنبه منتقل شود؛ البته اگر باشگاه فولاد موافقت کند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره جلسه روز گذشته در وزارت ورزش و شائبه محروم کردن تماشاگران تراکتور در بازی با پرسپولیس، گفت: فقط بحث تراکتور و پرسپولیس نبود بلکه تمام مسابقات مطرح بود. همین هفته بازی پرسپولیس با سپاهان و استقلال با پدیده را داریم. نقطه ویژه لیگ امسال هواداران بودند و یک رکورد ویژه داریم. در آسیا هیچ لیگی با این تعداد هوادار برگزار نشده است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6456

به "نمایندگان مجلس دنبال حق پخش باشند نه ماجرای تراکتورسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان مجلس دنبال حق پخش باشند نه ماجرای تراکتورسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید