هدف گذاری اپل برای سرمایه گذاری 430 میلیارد دلاری در آمریکا

به گزارش بلاگ پو، اپل سرمایه گذاری آمریکایی خود را به میزان 20 درصد در پنج سال آینده افزایش می دهد و 430 میلیارد دلار برای توسعه نسل جدید سیلیکون و نوآوری فناوری بی سیم 5G در 9 ایالت آمریکا اختصاص خواهد داد.

هدف گذاری اپل برای سرمایه گذاری 430 میلیارد دلاری در آمریکا

این شرکت در بیانیه ای گفت 20 هزار شغل جدید در آمریکا ایجاد می نماید و مقر جدیدی در کارولینای شاقتصادی خواهد ساخت.

سرمایه گذاریهای اپل طی سه سال گذشته از هدف پنج ساله 350 میلیارد دلار که در سال 2018 مشخص نموده بود، فراتر رفته است اما اپل رشد هم نموده است و ارزش سهام این شرکت از آخرین برنامه سرمایه گذاری که در ژانویه سال 2018 اعلام نموده بود، حدود 200 درصد ترقی نموده و اپل اکنون بیش از دو تریلیون دلار ارزش دارد. اپل گفت که عظیمترین اقتصادیات دهنده در آمریکا بوده و 45 میلیارد دلار اقتصادیات درآمد داخلی در پنج سال گذشته پرداخت نموده است.

افزایش سرمایه گذاری در آمریکا در شرایطی از سوی اپل اعلام شده که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برنامه های جدیدی را برای افزایش اقتصادیات از سود خارجی شرکتها به منظور یاری به تامین پروژه های زیرساخت داخلی اعلام نموده است. اپل و سایر شرکت های فناوری عظیم اعلام نموده اند در سال اقتصادی گذشته بیش از 100 میلیارد دلار سود در خارج از آمریکا داشته اند که آنها را به اهداف اصلی پیشنهاد اخیر رئیس جمهور آمریکا تبدیل می نماید.

تیم کوک، مدیر عامل اپل گفت در مقطع فعلی احیا و بازسازی، اپل تعهدات خود به نوآوری و فراوری آمریکا را با سرمایه گذاری که که شامل 50 ایالت می گردد، مضاعف می نماید.

برنامه سرمایه گذاری اپل شامل هزینه مستقیم در تامین کنندگان مقیم آمریکا، سرمایه گذاری در دیتاسنتر، مخارج سرمایه در آمریکا و سایر پروژه ها از جمله دهها فراوری اپل تی وی پلاس در 20 ایالت خواهد بود. اپل میخواهد بیش از یک میلیارد دلار در کارولینای شاقتصادی برای ساخت یک مقر جدید و هاب مهندسی در منطقه ریسرچ تریانگل سرمایه گذاری کند. این سرمایه گذاری حداقل سه هزار شغل جدید در یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، مهندسی نرم افزار و سایر زمینه های پیشرفته ایجاد خواهد نمود.

اپل گفت در راستا رسیدن به هدف سال 2018 خود برای ایجاد 20 هزار شغل جدید در آمریکا تا سال 2023 واقع شده است. تعهد جدید برای اشتغال زایی شامل رشد تیم اپل در سن دیه گو به بیش از پنج هزار کارمند تا سال 2026 است که 500 درصد افزایش نسبت به هدف سال 2018 را نشان می دهند. اپل همچنین تیم مهندسی خود در بولدر کلرادو را به تعداد 700 نفر تقویت نموده و صدها شغل در ماساچوست واشنگتون، آیووا و کلرادو ایجاد می نماید. انتظار می رود کارمندان این شرکت سال آینده به مقر جدید یک میلیارد دلاری آستین اپل منتقل شوند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل گفت همچنان که رشد می نماید متعهد است این اقدام را به شکل پایداری از نظر محیط زیستی انجام دهد. تمامی فعالیت های این شرکت در آمریکا و در سراسر دنیا کربن خنثی هستند. اپل متعهد شده است زنجیره تامین این شرکت و محصولاتش تا سال 2030 به شکل 100 درصد کربن خنثی شوند.،ایسنا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47959

به "هدف گذاری اپل برای سرمایه گذاری 430 میلیارد دلاری در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف گذاری اپل برای سرمایه گذاری 430 میلیارد دلاری در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید