هشدار فرماندار رامسر به شهروندان؛ از دوران کرونا عبور نکردیم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/مازندران فرماندار رامسر با بیان اینکه بیماری کرونا همچنان ادامه داشته و از آن عبور نکرده ایم، خواهان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان شد.

هشدار فرماندار رامسر به شهروندان؛ از دوران کرونا عبور نکردیم

محمد آزاد در گفت وگو با خبرنگاران از افزایش تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان نسبت به روزهای پیشین اطلاع داد و تاکید نمود: شرایط رامسر همانند شهرهای دیگر استان بوده و هدف از اعلام شرایط قرمز در شهرستان، جلوه دادن شرایط بیماری برای رعایتِ بیشتر مردم بوده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد ناقل بیماری بوده و ویروس در آن ها تاثیری ندارد اما در عین حال خود از این موضوع بی خبر هستند، اظهار کرد: تماس این افراد با اشخاص مسن و آنان که دچار بیماری زمینه ای هستند باعث بروز مسائل بیماریزایی می گردد.

فرماندار رامسر با یادآوری و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان اعلام کرد: مشاهده شده که بعضی از کسبه و مردم موضوع را جدی تلقی نکرده و متاسفانه گه گاه به شکل پنهانی مشغول فعالیت کسب و کارهای پرخطر خود هستند.

آزاد اعلان شرایط قرمز رامسر را به منزله تاکیدی بر رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و بسته بودن مراکز پرخطر معرفی کرد و اضافه نمود: باشگاه های ورزشی، استخرها و سایر اماکنی که باعث تجمع جمعیت شده و در ردیف اصناف پرخطر هستند، هم چنان تعطیل خواهند بود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر بازگشایی مصلی شهرستان رامسر در هفته پیش رو توضیح داد: چنین دستورالعملی به فرمانداری ابلاغ نشده و این مرکز مذهبی کماکان تعطیل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 14 تیر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25805

به "هشدار فرماندار رامسر به شهروندان؛ از دوران کرونا عبور نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار فرماندار رامسر به شهروندان؛ از دوران کرونا عبور نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید