هشدار پنتاگون درباره خطر حملات مستقیم و عمدی به پایگاههای نظامی آمریکا

به گزارش بلاگ پو، ارتش آمریکا نسبت به خطر واقعی و جدی حملات عمدی و مستقیم از سوی دشمنان به پایگاه های نظامی در داخل خاک ایالات متحده هشدار داده است.

هشدار پنتاگون درباره خطر حملات مستقیم و عمدی به پایگاههای نظامی آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از واشنگتن تایمز، ارتش آمریکا روز دوشنبه در گزارشی ضمن اشاره به خطراتی که پایگاه های نظامی در داخل این کشور را تهدید می کند، هشدار داد: پایگاه های ارتش آمریکا با خطر واقعی و جدی حملات عمدی و مستقیم از سوی دشمنان روبرو است و باید راهبردهای جدیدی را برای تقویت دفاع از این پایگاه ها اتخاذ و اجرا کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، رهبران و فرماندهان ارتش آمریکا در این گزارش 16 صفحه ای گفته اند که در حال بررسی فرضیه هایی هستند که دشمنان چگونه ممکن است به طور مستقیم پایگاه های نظامی در داخل خاک ایالات متحده را هدف قرار دهند.

گرچه ایده حمله دشمنان خارجی به پایگاه های نظامی ارتش آمریکا در داخل خاک این کشور کمی دور از تصور و ذهن است ولی پنتاگون هشدار داده است که حملات سایبری و حتی حمایت دشمنان خارجی از فعالیت های مجرمانه و خرابکارانه علیه پایگاه های نظامی آمریکا، تهدیدات جدی در قرن 21 به شمار می رود.

در گزارش راهبرد ارتش آمریکا آمده است: ارتش برآورد می کند که دشمنان از اطلاعات پیچیده، جاسوسی و شبکه های نظارت و استراق برای هدف قراردادن تاسیسات نظامی و پایگاه های ارتش آمریکا استفاده خواهد کرد.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39516

به "هشدار پنتاگون درباره خطر حملات مستقیم و عمدی به پایگاههای نظامی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پنتاگون درباره خطر حملات مستقیم و عمدی به پایگاههای نظامی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید