هفته دولت ، بهره برداری از 45 طرح عمرانی با اعتبار بیش از 30 میلیارد در محمودآباد

به گزارش بلاگ پو، فرماندار محمودآباد گفت که 45 طرح عمرانی با اعتباری 30 میلیارد و 650 میلیون تومان هفته دولت امسال در این شهرستان بهره برداری می گردد.

هفته دولت ، بهره برداری از 45 طرح عمرانی با اعتبار بیش از 30 میلیارد در محمودآباد

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، علیرضا شریعت طرح های آماده افتتاح را شامل شامل هشت طرح راهسازی شهری و روستایی، 2 طرح در حوزه بهداشت و درمان، پنج طرح توسعه و احداث شبکه برق و 2 طرح در حوزه خدمات معرفی کرد. 23 طرح گلخانه ای با برخورداری از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید، یک پروژه شهرک صنعتی، چهار پروژه در حوزه مسکن مددجویان و اشتغالزایی از دیگر طرح هایی است که برای افتتاح در هفته دولت آماده شده است.

فرماندار محمودآباد همچنین از کلنگ زنی سه طرح در حوزه آموزش پرورش و مجتمع پذیرایی با اعتبار 10 میلیارد تومان اطلاع داد و اضافه نمود: این مدارس به همت خیرین مدرسه ساز در روستاهای حاجی آباد و آرم احداث می گردد.

سال گذشته نیز در هفته دولت 22 طرح با اعتبار حدود 34 میلیارد تومان در بخش های عمرانی، کشاورزی و گردشگری در شهرستان محمودآباد افتتاح شده بود.

محمودآباد یکی از شهرستان های ساحلی مازندران است که حدود 100 هزار نفر جمعیت دارد و اقتصاد این شهر برپایه گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 12 شهریور 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29735

به "هفته دولت ، بهره برداری از 45 طرح عمرانی با اعتبار بیش از 30 میلیارد در محمودآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته دولت ، بهره برداری از 45 طرح عمرانی با اعتبار بیش از 30 میلیارد در محمودآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید