هلاکت ده ها تروریست در حومه حلب و دمشق، حملات خمپاره ای به بیمارستان ها و مناطق مسکونی

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: منابع سوری از ادامه عملیات ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی و هلاکت ده ها نفر از آنها در حومه حلب و دمشق و نیز خنثی شدن نفوذ گروه های تروریستی از داخل لبنان خبر داده اند.

هلاکت ده ها تروریست در حومه حلب و دمشق، حملات خمپاره ای به بیمارستان ها و مناطق مسکونی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، یگان هایی از ارتش سوریه در عملیات هایی علیه گروه های تروریستی در منطقه القدم و روستاها و مناطقی در حومه دمشق، شماری از تروریست ها را که بعضی وابسته به آنچه جبهه اسلامی و جبهه النصره خوانده می شوند، به هلاکت رساندند.

بر اساس این گزارش، هشت تروریست در اطراف مرقد حضرت سکینه(س) و منطقه الفصول الاربعه شهر داریا به هلاکت رسیدند و یک مقر تروریست ها به همراه سلاح ومهمات در منطقه الحاره الغربیه در الزبدانی منهدم شد.

منابع سوری گزارش دادند نیروهای ارتش، 12 تروریست جبهه النصره را در عملیات ویژه ای در مزارع ریما در منطقه یبرود به هلاکت رساندند. همچنین دو خودرو متعلق به تروریست ها در منطقه جیرود و چند مقر آنها در نزدیکی شهر الملاهی منهدم شد.

همچنین شماری از تروریست ها در یک عملیات ویژه ارتش در مزارع العب در منطقه دوما و وادی عین ترما از جمله مازن برخش سرنموده یکی از گروه های تروریستی مسلح به هلاکت رسیدند.

همچنین شماری از تروریست های وابسته به آنچه جبهه اسلامی در عملیات ارتش سوریه در شرق شهر کارگری عدرا کشته و زخمی و سه خودرو آنها هم منهدم شد.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه تروریست ها در منطقه القدم و محله بورسعید، شماری از آنها از جمله دو سرنموده تروریست ها به نام های عمارالقادری و حسان الخولی را به هلاکت رساندند.

خنثی شدن کوشش گروه های تروریستی برای نفوذ از داخل لبنان به حومه تلکلخ

در حومه حمص هم کوشش گروه های تروریستی برای نفوذ از سمت لبنان به حومه تلکلخ خنثی و موشک اندازی که در اختیار آنها بود، ضبط شد و همچنین تعداد زیادی از مخفیگاه ها و مراکز تجمع تروریست ها در الزاره و حومه القصیر جنوبی به همراه سلاح ها و مهمات موجود در آنها منهدم شد.

همچنین یک خودرو حامل سلاح و مهمات در روستای الزاره منهدم شد و شماری از تروریست ها از جمله مصطفی رجب سرنموده آنها هم به هلاکت رسیدند.

منابع سوری از کشته شدن 13 تروریست رد منطقه سرج الدبس و انهدام 9 خودرو حامل سلاح و مهمات در وادی الصفا و حواره در حومه القصیر جنوبی خبر دادند.

خبر دیگر اینکه منابع سوری اعلام کردند تمام اعضای چند گروه تروریستی در مناطق و روستاهای الدارالکبیره، الخالدیه، العبودیه، تل حنش و خربه النعیمات درحومه القصیر و دیرفول در تلبیسه در حومه حمص به هلاکت رسیدند.

از حلب هم خبر می رسد که ده ها تروریست در مناطق مختلف این شهر کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی سوری به سانا گفت یگان هایی از ارتش سوریه شمار زیادی از تروریست ها را در مناطق قاضی عسکر، کرم میسر، المرجه، بستان القصر، الراشدین، الجزماتی و جنوب میدان الحاووز در شهر حلب به هلاکت رساندند.

هلاکت شمار زیادی از تروریست های خارجی در درعا

مناطقی در درعا شاهد ادامه عملیات ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی بود که طی آن شماری از تروریست ها کشته و سلاح ها و مهمات آنها از جمله یک خمپاره انداز منهدم شد.

یک منبع سوری گفت یگان هایی از ارتش سوریه، شماری از تروریست ها را که بیشتر آنها غیر سوری بودند در روستاهای انخل و عتمان در حومه درعا به هلاکت رساندند که در میان آنها ابومصطفی تروریست چچنی و ایاد صلوخ تروریست اردنی و و دو تروریست لیبیایی به نام های مهدی علوانی و عبد مجدی الیونس به چشم می خورد.

همچنین شماری از تروریست ها در محور جاسم عین التینه و روستاهای القصیبه، السویس، تله المحص و شیخ مسکن در حومه درعا به هلاکت رسیدند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات آنها از جمله سه خمپاره انداز و یک خودرو مجهز به تیربار سنگین منهدم شد.

هلاکت ده ها تروریست در حومه ادلب

از حومه ادلب هم خبر می رسد که یگان هایی از ارتش سوریه، ده ها تروریست را در روستاهای الطیبات، کفرلاتا، ابوالضهور، کفرورمه، الصوامع و اطراف جبل الاربعین به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین کوشش تروریست ها برای منفجر کردن یک بمب به وزن 20 کیلوگرم در محله الطلائع در شهر الحسکه را ناکام گذاشتند . تروریست ها البته بمبی را در خیابان الستین در محله غویران درمرکز شهر الحسکه منفجر کردند که خسارت هایی به بار آورد.

ادامه حملات تروریست ها به مناطق مسکونی

همزمان با عملیات نیروهای ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی، این گروه ها همچنان به مناطق مسکونی حمله می نمایند.

به گفته منابع سوری، در حملات خمپاره ای تروریست ها به مناطق مسکونی در حمص، درعا و دیرالزور، پنج شهروند سوری کشته شدند.

بر اساس این گزارش، پنج شهروند سوری از جمله یک کودک و یک زن در حملات خمپاره ای تروریست ها به محله های مسکونی در دیرالزور و حمص و بصری الشام درعا کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

تروریست ها حتی به بیماران و بیمارستان ها هم رحم نمی نمایند و در تازه ترین جنایت خود، بیمارستانی را در محله غازی عیاش شهر دیرالزور هدف حملات خمپاره ای قرار دادند که به کشته شدن چهار شهروند سوری منجر شد.

تروریست ها همچنین با خمپاره به مناطق باب شرقی و الحریقه دمشق حمله کردند.

چهار شهروند سوری هم در حملات تروریست ها به روستای تلفیتا و دیرالشیروبیم در حومه دمشق زخمی شدند.

به گفته منابع سوری، این چهار نفر بر اثر شلیک هفت خمپاره از سوی تروریست ها به این مناطق زخمی شدند.

در حومه حماه، حملات راکتی تروریست ها به محله های مسکونی شهر محرده، خسارت های اقتصادی به بار آورد.

همچنین سه کارگر در یبرود در حال کوشش برای بازسازی خطوط انتقال نیرو به ضرب گلوله تروریست ها زخمی شدند.

گروه های تروریستی مسلح، حملات خود را بر بخش خدماتی به ویژه شبکه برق رسانی متمرکز نموده اند که این حملات خسارت های زیادی را به تاسیسات برق واردنموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21597

به "هلاکت ده ها تروریست در حومه حلب و دمشق، حملات خمپاره ای به بیمارستان ها و مناطق مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلاکت ده ها تروریست در حومه حلب و دمشق، حملات خمپاره ای به بیمارستان ها و مناطق مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید