هند به منظور پیشگیری از شیوع کرونا قرنطینه شد

به گزارش بلاگ پو، دولت هند به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور آمد و شد شهروندان را به مدت سه هفته ممنوع خاطرنشان کرد.

هند به منظور پیشگیری از شیوع کرونا قرنطینه شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، نارندرا مودی نخست وزیر هند سه شنبه شب گفت که در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور، از نیمه شب به مدت 3 هفته در این کشور قوانین منع آمد و شد برقرار خواهد بود.

رسانه های هندی جدیت مقررات منع آمد و شد در این کشور را چیزی شبیه حکومت نظامی توصیف نموده اند. شبکه هندی NDTV در این خصوص گفت که از ساعت 12 نیمه شب سراسر هند در حالت قرنطینه کامل قرار خواهد گرفت و این شرایط تا 21 روز ادامه خواهد یافت.

به گفته این شبکه هندی، همه هندی ها یعنی بیش از 1.3 میلیارد نفر، از این پس باید به مدت 3 هفته در خانه بمانند و بیرون رفتن را به کلی فراموش نمایند.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، تا به امروز 520 نفر در هند به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) مبتلا شده اند که از بین آنها 10 نفر جان باخته اند.

.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22564

به "هند به منظور پیشگیری از شیوع کرونا قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند به منظور پیشگیری از شیوع کرونا قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید