هوآوی در شرف تبدیل شدن به بزرگترین فراوری کننده تلفن همراه دنیا

به گزارش بلاگ پو، شرکت هواوی چین توانسته است فاصله خود با سامسونگ در بازار گوشی دنیا را کاهش داده و علیرغم فشارهای آمریکا می تواند در آینده نزدیک از سامسونگ سبقت گرفته و به بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه در دنیا تبدیل گردد.

هوآوی در شرف تبدیل شدن به بزرگترین فراوری کننده تلفن همراه دنیا

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از راشاتودی، شرکت هوآوی چین توانسته است فاصله خود با شرکت سامسونگ کره جنوبی در بازار تلفن همراه دنیا را به حداقل رسانده و تا سبقت از سامسونگ فاصله زیادی ندارد.

این شرکت علیرغم فشارهای آمریکا به احتمال زیاد خواهد توانست از سامسونگ عبور نموده و به بزرگترین فراوری کننده تلفن همراه در دنیا بدل گردد.

بنا به گزارش مؤسسه استراتژی آنالتیکس، سامسونگ توانسته طی امسال همچنان عنوان بزرگترین فراوری کننده تلفن همراه در دنیا را برای خود حفظ کند.

ارزیابی ها نشان می دهد شرکت سامسونگ کره با فراوری 323 میلیون دستگاه در سال 2019 بیشترین سهم در بازار دنیای را معادل 21.3 درصد از آن خود کند.

با این حال اما هوآوی در رقابت نزدیکی با سامسونگ به سر می برد و این شرکت با در اختیار دریافت 17.7 درصد بازار دنیای برای امسال 251 میلیون دستگاه گوشی به بازار عرضه نموده است.

سهم هوآوی از بازار دنیای در سال 2018 معادل 14.14 درصد بود.

علیرغم اقدامات آمریکا علیه شرکت هوآوی اما این شرکت توانسته عملکرد خود را بهبود بخشد و کوشش نموده تا ضرر ناشی از فشارهای آمریکا را با افزایش فروش دربازار داخلی چین جبران کند.

اپل هم پس از هوآوی با داشتن بازار 13.6 درصدی و فروش 193 میلیون دستگاه گوشی سومین فراوری کننده گوشی تلفن همراه در دنیا به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17626

به "هوآوی در شرف تبدیل شدن به بزرگترین فراوری کننده تلفن همراه دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی در شرف تبدیل شدن به بزرگترین فراوری کننده تلفن همراه دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید