واکنش اخوان المسلمین مصر به حمله داعش در صحرای سیناء

به گزارش بلاگ پو، جماعت اخوان المسلمین مصر حمله اخیر گروه تروریستی داعش به سربازان این کشور در صحرای سیناء را محکوم کرد.

واکنش اخوان المسلمین مصر به حمله داعش در صحرای سیناء

به گزارش خبرنگاران، جماعت اخوان المسلمین مصر طی بیانیه ای حمله اخیر گروه تروریستی داعش به سربازان این کشور در صحرای سیناء را محکوم کرد.

در بیانیه آمده است: قتل فرزندانمان قلب همه ما را جریحه دار کرد. کشتار افراد بی گناه و تشویق به آن کار حرام است. کسانی که به این عمل دست می زنند تروریست هستند.

جماعت اخوان المسلمین مصر تأکید کرد: مردم سینا با این جنایت ارتباطی ندارند و افراد کشته شده ان شاء الله شهید بوده اند. برای مجروحان خواستار شفای عاجل هستیم.

ارتش مصر بیان کرد که بر اثر انفجار بمب دست ساز در شمال صحرای سیناء، 10 سرباز این کشور کشته و زخمی شده اند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت النشره، گروه تروریستی داعش مسئولیت هدف قرار دادن خودروی زرهی متعلق به ارتش مصر در منطقه بئر العبد در سیناء شمالی را با استفاده از بمب کنار جاده ای برعهده گرفت.

از سوی دیگر، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر در صفحه کاربری خود در توییتر ضمن عرض تسلیت به خاطر این حادثه تروریستی نوشت: دست خیانت، فرزندان قهرمان ما را در جنوب شهر بئر العبد هدف قرار داد. نیروهای شرور خواستار نابودی وطن ما هستند.

در عین حال ارتش مصر بیان کرد که با حمله به مواضع تروریست های تکفیری بسیار خطرناک در سینای شمالی دو تن از آنها را به هلاکت رسانده است.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25533

به "واکنش اخوان المسلمین مصر به حمله داعش در صحرای سیناء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اخوان المسلمین مصر به حمله داعش در صحرای سیناء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید