وزش باد در برخی مناطق کشور، افزایش دمای هوا در تهران

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش دمای هوا در تهران از بارش پراکنده و وزش باد در برخی نقاط کشور اطلاع داد.

وزش باد در برخی مناطق کشور، افزایش دمای هوا در تهران

احد وظیفه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: با توجه به نقشه های پیش یابی هواشناسی طی امروز(17 مهر) و فردا (18 مهر) برای برخی از استان های واقع در غرب و شمال غرب کشور، دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز غربی افزایش ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: طی روز پنجشنبه (19 مهر) علاوه بر این مناطق برای دامنه های جنوبی البرز مرکزی و سواحل غربی دریای خزر نیز افزایش ابر، بارش پراکنده، رعد و برق و گاهی وزش باد انتظار می رود.

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی فردا و پنجشنبه توضیح داد: آسمان تهران فردا (18 مهر) کمی ابری، در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (19 مهر) کمی ابری در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2175

به "وزش باد در برخی مناطق کشور، افزایش دمای هوا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد در برخی مناطق کشور، افزایش دمای هوا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید