(ویدئو) سقوط اسکلت فلزی ساختمان در مشهد بر اثر توفان

به گزارش بلاگ پو، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بیش از 110 حادثه ناشی از وزش شدید باد و توفان در سطح شهر از ظهر امروز تا کنون اتفاق افتاده است.

(ویدئو) سقوط اسکلت فلزی ساختمان در مشهد بر اثر توفان

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: شکسته شدن تاج و سقوط بیش از 55 اصله درخت در مناطق مختلف مشهد از جمله این حوادث بود که بلافاصله با حضور به موقع نیروهای فضای سبز نسبت به برطرف خطر و جمع آوری آنها اقدام شد.

وی ادامه داد: آنالیز اسکلتهای ساختمانی دارای خطر، بازدید از ساختمانهای ناایمن، آنالیز و برطرف خطر اجسام معلق و نماهای خطری، سقوط درختان روی دیوار، خودرو و کابل برق از جمله عملیات اجرا شده توسط آتش نشانان است.

معاون شهردار مشهد گفت: بیش از 650 نفر نیروی پاکبان به همراه 46 دستگاه خاور، پنج دستگاه جرثقیل، چهار دستگاه بالابر، 39 اکیپ سطوح شیب دار، 60 دستگاه خودروی برف روب و 32 دستگاه گریدر به حالت آماده باش در سطح شهر حضور دارند.

یعقوبی اضافه کرد: در حوزه فضای سبز نیز حدود 300 نیروی کارگری به همراه سه دستگاه بالابر، 80 دستگاه خودرو و 80 دستگاه اره موتوری به صورت آماده باش و مشغول فعالیت هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41977

به "(ویدئو) سقوط اسکلت فلزی ساختمان در مشهد بر اثر توفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) سقوط اسکلت فلزی ساختمان در مشهد بر اثر توفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید