ویز نقشه های خود را با اطلاعات مربوط به کووید-19 بروزرسانی می نماید

به گزارش بلاگ پو، شرکت ویز با استفاده اطلاعات ارسالی از سوی کاربران نقشه های خود را با توجه به اطلاعات بیماری کرونا بروزرسانی کرد.

ویز نقشه های خود را با اطلاعات مربوط به کووید-19 بروزرسانی می نماید

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از اینگجت، در روزهایی که بهتر است به دلیل شیوع بیماری کرونا مردم در خانه های خود بمانند، نرم افزارهای مختلف به یاری شهروندان آمده تا در صورت احتیاج به خروج از منزل سریع ترین، خلوت ترین و کم خطرترین راه برای رسیدن به مقصد را بیابند.

نرم افزار پرطرفدار ویز(Waze) برای هماهنگی با شرایط کنونی دنیا تمامی نقشه های خود را با اطلاعات مربوط به بیماری کرونا بروزرسانی نموده است. ویز در بروزرسانی جدید خود بیشتر از گزارش های کاربران برای مبارزه با کرونا استفاده نموده و بخش از داده های مورد احتیاج خود را نیز از منابع معتبر دنیای کسب می نماید.

روی نسخه جدید نقشه های ویز فروشگاه های مواد غذایی، مراکز درمانی و محل های فروش اقلام ضروری مردم به طور واضح معین شده و کاربران این اپلیکیشن می توانند این محل ها را در نزدیکی محل سکونت خود بیابند. با توجه به تعداد بسیار زیاد کاربران نرم افزار ویز به خصوص در کشورهای آسیایی این اپلیکیشن می تواند یاریی موثر برای مردم در شرایط سخت کنونی باشد.

ویژگی های جدید ویز تنها مختص به رانندگان نیست و عابران پیاده نیز می توانند از آن استفاده نمایند. به طوری که کافی است در هنگام استفاده از این برنامه گزینه عابرپیاده را فعال نموده تا تمامی مسیرها و زمان بندی ها با در نظر دریافت حرکت بدون خودرو معین شوند.

اکنون بسیاری از کشورهای درگیر با ویروس کرونا قوانین و محدودیت هایی را برای ترددهای روزانه مردم در شهرهای خود و از شهری به شهر دیگر معین نموده اند. در چنین حالتی اپلیکیشن ویز با نشان دادن این محدودیت ها در فرایند اطلاع رسانی صحیح به مردم یاری نموده و از خروج بی مورد آن ها از خانه جلوگیری می نماید.

هم چنین بعضی از دولت ها برای یاری به مردمی که در شرایط کرونایی از لحاظ مالی آسیب دیدن سبدهای غذایی ویژه ای را در نظر دریافتد. محل های توزیع این یاری های دولتی در نقشه های ویز به طور دقیق معین می گردد و مردم به راحتی می توانند برای دریافت آن ها به محل معین شده بروند.

4144/

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24110

به "ویز نقشه های خود را با اطلاعات مربوط به کووید-19 بروزرسانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویز نقشه های خود را با اطلاعات مربوط به کووید-19 بروزرسانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید