پاسخ رئیس فدراسیون هندبال به اظهارات افشاردوست: دوستان شأن خود و هندبال را حفظ نمایند

به گزارش بلاگ پو، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال به اظهارات گزینه پیشین دبیری این فدراسیون، واکنش نشان داد.

پاسخ رئیس فدراسیون هندبال به اظهارات افشاردوست: دوستان شأن خود و هندبال را حفظ نمایند

به گزارش خبرنگاران، در پی صحبت های اجرا شده پیرامون انتخاب دبیر فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل، رئیس این فدراسیون در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: طی روزهای اخیر و در پی خاتمه فعالیت محمدرضا رجبی، دبیر سابق فدراسیون با گزینه های مختلفی ملاقات و گفت وگو داشتیم که افشاردوست هم با توجه به سوابق قبلی خود، یکی از چند گزینه ما بود. به هرحال چند نفر از دوستان مشترک، افشاردوست را معرفی و او هم اظهار تمایل نموده بود که در این سمت فعالیت کند.

وی با اشاره به جلسه اش با افشاردوست توضیح داد: به صراحت اعلام کردیم که او تنها یکی از چند گزینه ماست. صحبت های لازم را انجام دادیم که چند روز بعد افشاردوست تماس گرفت و اعلام کرد با توجه به عضویت در یکی از کمیته های فدراسیون والیبال آسیا، می خواهد همزمان در والیبال هم سمت داشته باشد. به او گفتم نه قانون چنین اجازه ای می دهد و نه به صلاح است که شما در دو رشته فعالیت داشته باشید.

رئیس فدراسیون هندبال با یادآوری اینکه گفته است سمت آسیایی افشاردوست باید حفظ گردد و مسئله ای با آن ندارد، اعلام کرد: گفتم دو گزینه دیگر داریم و باید ظرف چند هفته آینده یکی از گزینه ها را انتخاب کنیم.

پاکدل با اشاره به ابراز تمایل افشاردوست گفت: او گفت اگر روی من به نتیجه رسیدید، آماده خدمت در فدراسیون هندبال هستم. در مذاکرات بعدی و آنالیز های اجرا شده، با توجه به شرایط او و تداخل حضوری احتمالی دو رشته هندبال و والیبال، به این نتیجه رسیدیم که امکان همکاری میسر نیست و افشاردوست از گزینه های فدراسیون کنار رفت. حال اینکه او بعد از این جریان در مصاحبه با خبرگزاری ها بگوید که به فدراسیون هندبال جواب رد داده است، حرفه ای نیست.

وی با بیان اینکه اصلاً قرار نبوده است این مسئله رسانه ای گردد، گفت: ما با چند گزینه دیگر هم مذاکره داشتیم. آیا آنها هم مصاحبه و چنین صحبتی کردند؟! شأن فدراسیون هندبال ایران بسیار بالاتر از این حرف هاست و افراد بزرگی در این فدراسیون، چه در سمت رئیس و چه دبیر مشغول به کار بوده اند. جامعه هندبال بعضی اظهارنظرها را برنمی تابد و نمی گذاریم شأن جامعه هندبال ایران دچار خدشه گردد. به افراد توصیه می کنیم در صحبت های خود بعضی مسائل را لحاظ نمایند.

رئیس فدراسیون هندبال، افشاردوست را از سرمایه های ورزش کشور دانست و گفت: برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم فرصتی مهیا گردد که مجدداً بتواند در فضای ورزش کشور خدمت کند. ان شاءالله به زودی با انتخابی خوب و جامع در سمت دبیری فدراسیون، تکلیف این پست را تعیین خواهیم کرد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22908

به "پاسخ رئیس فدراسیون هندبال به اظهارات افشاردوست: دوستان شأن خود و هندبال را حفظ نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ رئیس فدراسیون هندبال به اظهارات افشاردوست: دوستان شأن خود و هندبال را حفظ نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید