پرتابگران دیسک ایران در انتظار بلیت برگشت از بلاروس!

به گزارش بلاگ پو، دو پرتابگر دیسک ایران که در بلاروس به سر می برند در صورت پیدا نشدن بلیت برگشت، یک یا دو ماه دیگر در این کشور می مانند.

پرتابگران دیسک ایران در انتظار بلیت برگشت از بلاروس!

به گزارش خبرنگاران، حسین رسولی و بهنام شیری دو پرتاب گر دیسک ایران که در اردوی بلاروس به سر می برند، به دنبال تمدید ویزای خود هستند تا چند ماه دیگر هم زیر نظر مربی خود کار نمایند. اردوی سه ماهه این ورزشکاران 23 فروردین 99 به سرانجام می رسد اما با توجه به شیوع کرونا در دنیا و محدودیت های پرواز، این ورزشکاران پیروز به تهیه بلیت برگشت نشده اند.

حسین رسولی در گفت و گو با خبرنگاران بیان نمود: با توجه به لغو شدن همه پروازهای بلاروس، ترکیه و سایر کشورها فعلا پیروز به تهیه بلیت برگشت به ایران نشده ایم واگر فدراسیون تا 23 فروردین نتواند بلیت برگشت تهیه کند ویزای خود را برای یک یا دو ماه آینده تمدید می کنیم.

این ورزشکار در پاسخ به این سوال که پیش از این اعلام نموده بودید امکان تمدید ویزا وجود ندارد، با این حساب چگونه ویزای خود را تمدید می کنید؟ گفت: دوباره سعی کردیم و بالاخره سفارت بلاروس قانع شد که ویزای ما را تمدید کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23209

به "پرتابگران دیسک ایران در انتظار بلیت برگشت از بلاروس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتابگران دیسک ایران در انتظار بلیت برگشت از بلاروس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید