پرسپولیس همچنان در رتبه 98، صعود استقلال در رده بندی جهانی

به گزارش بلاگ پو، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان، تیم پرسپولیس ایران مانند رده بندی پیشین همچنان رتبه 98 جهان را در اختیار دارد.

پرسپولیس همچنان در رتبه 98، صعود استقلال در رده بندی جهانی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (11 خرداد) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست ایران قرار گرفت.

سرخپوشان پایتخت در رده بندی جهانی با 1618 امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه 98 و بالاتر از تیم های مطرح بشیکتاش ترکیه و برایتون انگلیس قرار گرفتند. همچنین پرسپولیس در رده بندی تیم های آسیایی مانند هفته قبل در رتبه سوم قرار گرفته است.

تیم استقلال با 1530 امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است. آبی پوشان پایتخت با 9 پله صعود نسبت به هفته قبل در سطح جهانی در رده 224 جای گرفتند. استقلالی ها بدون تغییر در قاره آسیا در رتبه سیزدهم باقی ماندند.

سپاهان با 1501 امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان اصفهانی با 3 پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه 288 جهان جای گرفتند و بدون تغییر همچنان در رتبه 17 قاره کهن قرار دارند.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد، پدیده، ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه های چهارم تا هشتم فوتبال ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا، جایگاه 5 تیم اول تغییری نکرده و مانند رده بندی پیشین کاوازاکی ژاپن با 1661 امتیاز صدرنشین است. تیم الهلال عربستان، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، با 1630 امتیاز در رتبه دوم جای گرفته است. پس از پرسپولیس تیم جونبوک موتورز کره جنوبی با 1609 امتیاز در رتبه چهارم است و الدحیل قطر با 1602 امتیاز همچنان در رتبه پنجم قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49042

به "پرسپولیس همچنان در رتبه 98، صعود استقلال در رده بندی جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس همچنان در رتبه 98، صعود استقلال در رده بندی جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید