پورشیب: تیم ملی کاراته ایران با قدرت قهرمان دنیا شد، هروی تاریخ ساز ترین سرمربی کاراته است

به گزارش بلاگ پو، کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: تیم ها در رقابت های اسپانیا به دنبال پیروزی برابر تیم ما بودند، اما تیم ما با قدرت برای سومین بار پیاپی قهرمان دنیا شد.

پورشیب: تیم ملی کاراته ایران با قدرت قهرمان دنیا شد، هروی تاریخ ساز ترین سرمربی کاراته است

ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی خبرنگاران، در خصوص عنوان قهرمانی تیم ملی کشورمان در مسابقات دنیای اسپانیا بیان نمود: این دوره از رقابت های دنیای با دوره های قبلی بسیار متفاوت بود و کاراته کا های زیادی از سرتاسر دنیا شرکت نموده بودند چرا که کاراته المپیکی شده است و تمام کشور ها روی این رشته سرمایه گذاری کردند تا در المپیک 2020 توکیو حاضر شوند.او ادامه داد: در این دوره کار برای تمام تیم ها سخت بود و با توجه به اینکه حریفان شناخت خوبی از ما داشتند سعی می کردند که برابر تیم کاراته ایران به پیروزی برسند، اما خوشبختانه ما توانستیم با قدرت برای سومین بار پیاپی قهرمان دنیا شویم و در بخش انفرادی هم مدال آوری کنیم.

سطح فنی مسابقات مادرید بسیار بالا بود

پورشیب اضافه کرد: رقابت های مادرید آخرین مسابقات دنیای پیش از المپیک 2020 توکیو بود و تمام ورزشکاران به دنبال کسب مدال بودند و قهرمانانی که در دوره قبل مدال آوری نموده بودند در این دوره از کسب مدال بازماندند که این نشان از سطح بالایی فنی مسابقات مادرید دارد. بیشتر تیم ها قبل از حضور در رقابت های اسپانیا اردو های مشترک زیادی برگزار نموده بودند و در کمپ های تمرینی حضور داشتند تا بتوانند مدال آوری نمایند، اما با این تفاسیر از کسب مدال بازماندند.

متاسفم که نتوانستم رنگ مدالم را بهتر کنم

کاپیتان تیم ملی کاراته عنوان نمود: تمام کوششم را برای موفقیت تیم ملی به کار گرفتم و متاسفم که نتوانستم رنگ مدالم را بهتر کنم، اما خوشحالم که توانستم باز هم روی سکوی دنیا قرار بگیرم و در جمع مدعیان باقی بمانم و امتیازاتم را افزایش دهم.

در فینال کومیته تیمی یک لحظه هم به باخت فکر نکردم

او درباره رقابت کومیته تیمی گفت: کل تیم برای این بخش زحمت کشیدند و هر نتیجه ای که رقم می خورد برای تمام نفرات بود و تمام کوششمان را به کار گرفتیم تا برای سومین بار پیاپی راهی مرحله فینال شویم. در این مرحله تیم ترکیه بسیار عملکرد خوبی داشت و توانست 2 پیروزی بدست آورد اما من یک لحظه هم به باخت فکر نکردم و برای پیروزی تیم ایران تمام سعی ام را کردم و در نهایت این تیم ملی کاراته ایران بود که توانست قهرمان دنیا گردد و مدال طلا را از آن خود کند.

همدلی و اتحاد عامل موفقیت تیم کاراته ایران بود

پورشیب همدلی و اتحاد ملی پوشان و کادر فنی تیم را عامل موفقیت تیم ایران در این دوره از مسابقات دانست و ادامه داد: از زمانی که اردو های تیم ملی آغاز شد تمام تیم هم قسم شد تا در رقابت های دنیای عملکرد موفقی داشته باشیم و از همان ابتدا در کنار هم و همدل گام های موفقیت را محکم برداشتیم و انرژی مثبتی که ملی پوشان در این دوره داشتند باعث شد تا قدرت کاراته ایران با کسب عنوان قهرمانی به دنیا ثابت گردد.

مدال دنیای مسیر رسیدن به المپیک را هموارتر کرد

او درباره تاثیر این رقابت ها در کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو گفت: کسب مدال این رقابت ها از نظر امتیازی اهمیت بالایی داشت و راه رسیدن به المپیک را هموار تر کرد. امیدوارم در ادامه مسیر بتوایم در لیگ های دنیای 2019 شرکت کنیم و با دریافت مدال بتوانیم سهمیه المپیک را قطعی کنیم.

توقف در کار من نیست و تمریناتم را با تمام توان آغاز می کنم

پورشیب توضیح داد: سال 2019 سال مهمی است و باید با قدرت به راه مان ادامه دهیم و کوشش می کنیم در این سال هم بهترین نتایج را برای کاراته کسب کنیم و توقفی در کار من نیست و هنوز هیچ چیزی تمام نشده است و تا المپیک باید از فرصت هایمان اسنتفاده کنیم تا کاراته ایران در المپیک 2020 حضور داشته باشد.او درباره روند تمرینات خود گفت: من بعد از 3 روز استراحت تمریناتم را مجدد با تمام توان آغاز خواهم کرد چرا که توقف باعث دور شدن از هدف می گردد و من کوششم می کنم تا به هدفی که دارم برسم.

رقابت های لیگ دنیای چین را در پیش داریم

پورشیب درباره رقابت هایی که در پیش دارد عنوان نمود: مسابقات لیگ دنیای سری A را در پیش داریم که اواسط آذر ماه دز کشور چین برگزار می گردد و امیدوارم شرایط حضور در این مسابقات راهم پیدا کنیم و فدارسیون کاراته مثل همیشه از تیم ما حمایت کند تا این فرصت را از دست ندهیم و تیم ملی در چین با قدرت حاضر گردد.

انتظار مردم از تیم ملی کاراته بیشتر شده است

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: امیدوارم مسئولان از تیم ملی حمایت نمایند چرا که کاراته از پتانسیل بالایی برخوردار است و توانسته عنوان های زیادی را کسب کند و حق این رشته در ورزش بیشتر از این است و اگر حمایت صورت گیرد در آینده هم شاهد تکرار نتایج درخشان کاراته ایران خواهیم بود به خصوص که در حال حاضر انتظار مردم ایران از کاراته بیشتر شده است و انتظار بهترین نتیجه را در المپیک از ما دارند.

هروی تاریخ ساز ترین سرمربی در کاراته است

او درباره عملکرد کادر فنی تیم ملی بیان نمود: شهاب سلطانی، حسین روحانی، حسنی پور، حجتی و خواجوی به موفقیت تیم ملی و ملی پوشان یاری زیادی کردند و همچنین شهرام هروی سرمربی تیم ملی نقش مهمی را در موفقیت های تاریخی کاراته در این سال ها داشته است و بی شک تاریخ ساز ترین سرمربی کاراته ایران است که در این سال ها توانسته به خوبی تیم ملی را مدیریت کند.

پورشیب در انتها گفت:از تمام کسانی که ملی ما را همراهی کردند و به خصوص فدراسیون کاراته که هر چه در توان داشت برای حمایت از تیم به کار برد و کادر فنی تیم که در این مدت تمام کوشش و توان خود را برای موفقیت کاراته گذاشت تشکر می کنم.

عسگری: رقابت های دنیای کاراته به من یک مدال طلا بدهکار بود/تیم ملی ترکیه برای ما کری خوانی می کرد

فرجی: باید از کاراته ایران در المپیک 2020 دفاع کنیم/ اگر تصمیم به رفتن من باشد، حتما از قانون اطاعت می کنم

شاهکار مردان کاراته در آوردگاه ماتادورها

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2931

به "پورشیب: تیم ملی کاراته ایران با قدرت قهرمان دنیا شد، هروی تاریخ ساز ترین سرمربی کاراته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشیب: تیم ملی کاراته ایران با قدرت قهرمان دنیا شد، هروی تاریخ ساز ترین سرمربی کاراته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید