پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در جورجیا

به گزارش بلاگ پو، نتایج جدیدترین آرا نشان می دهد نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت جورجیا پیشتاز شده و در پنسیلوانیا نسبت به رئیس جمهور فعلی ایالات متحده فاصله خود را کمتر نموده است.

پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در جورجیا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، نتایج تازه شمارش آرا حاکی است جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت جورجیا پیشتاز شده در و پنسیلوانیا نسبت به دونالد ترامپ فاصله خود را کم نموده و یک گام دیگر به کاخ سفید نزدیک تر شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این در حالی است که ترامپ ادعا نموده است که بایدن و حامیانش انتخابات را از او دزدیده اند.

بر اساس این گزارش بایدن با کسب 264 رای الکترال در برابر 214 رای الکترال ترامپ پیشتاز است. برنده نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید حداقل 270 رای الکترال کسب کند.

بایدن 77 ساله می تواند با پیروزی در ایالت پنسیلوانیا به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب گردد یا اینکه در 2 ایالت از 3 ایالت جورجیا، نوادا و آریزونا پیروز گردد. ولی ترامپ باید برای کسب پیروزی در این انتخابات ، در پنسیلوانیا و جورجیا آرا الکترال را کسب نموده و در نوادا یا آریزونا از بایدن پیشی بگیرد.

در پنسیلوانیا که 20 رای الکترال دارد، بایدن تا اوایل آدینه فاصله خود با ترامپ را به 18 هزار رای کاهش داده است. فاصله بایدن با ترامپ در ایالت جورجیا که 16 رای الکترال دارد به بیش از 917 رای رسیده است. پیش بینی می گردد آمار و ارقام به نفع بایدن پیش برود. البته در ایالت آریزونا پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ به کمتر از 47 هزار رای رسیده است و در نوادا نیز 12 هزار رای از ترامپ جلوتر است.

مقام های انتخاباتی پنسیلوانیا و جورجیا امیدوارند که نتایج نهایی شمارش آرا تا اواخر امروز آدینه اعلام گردد.

ترامپ بامداد امروز (آدینه) به وقت تهران در سخنانی با ادعای بروز تخلف و تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نمود که نظام انتخاباتی این کشور فاسد است و رای گیری پُستی، این نظام را نابود نموده است.

رئیس جمهور آمریکا گفت: ما داشتیم در ایالت ها با اختلاف خوبی برنده می شدیم اما ناگهان فزونی ما از دست رفت. اگر رای های قانونی شمرده شوند، ما به راحتی پیروز می شویم.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37389

به "پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در جورجیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در جورجیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید