پیشکسوت موسیقی به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران : مسعود شناسا نوازنده، موسیقیدان و پژوهشگر پیشکسوت موسیقی ایرانی به دلیل ابتلای به کرونا در بیمارستان بستری شد.

پیشکسوت موسیقی به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، مسعود شناسا نوازنده سنتور، موسیقیدان، از هنرمندان پیشکسوت، برای درمان کرونا در شهر خود شیراز بستری شد.

مسعود شناسا از جمله هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایرانی و از برآمدگان مکتب حفظ و اشاعه موسیقی است که در محضر هنرمندانی چون داریوش صفوت، نورعلی برومند، علیرضا مشایخی، احمد پژمان، هرمز فرهت و محمدتقی مسعودیه بهره مند شده است.

وی از سال 1352 تا اواخر دهه 60 به تدریس سنتور در مرکز حفظ و اشاعه موسیقی مشغول و مدتی هم در گروه موسیقی دانشگاه آزاد، دانشگاه هنر و دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان مدرس حضور داشته است.

این نوازنده سنتور در سال 1370 با همراهی مهدی آذرسینا، محمد اخوان، محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، داریوش پیرنیاکان، سعید فرج پوری، محمد فیروزی، جلیل عندلیبی کنسرت های متعددی را در داخل و خارج از کشور به اجرا درآورده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50372

به "پیشکسوت موسیقی به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت موسیقی به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید