کرونا، ناوهای جنگی آمریکا را هم قرنطینه کرد

به گزارش بلاگ پو، ایرنا نوشت: نیروی دریایی آمریکا به دنبال شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد همه کشتی هایی که در بنادر کشورهای اقیانوس آرام (آسیا و اقیانوسیه) توقف داشته باشند باید به مدت 14 روز قرنطینه بمانند.

کرونا، ناوهای جنگی آمریکا را هم قرنطینه کرد

به گزارش شبکه سی ان ان، ژنرال جان آکویلینو فرمانده ناوگان دریایی آمریکا در آسیا و اقیانوسیه در اعلامیه ای خاطر نشان کرد: به منظور نظارت بر ملوانان در خصوص هرگونه علائم ویروس کرونا، کشتی های ناوگان دریایی باید قبل از ورود به بندر دیگر به مدت 14 روز در قرنطینه بمانند.

جان آدامز سخنگوی ناوگان دریایی آمریکا در همین رابطه، گفت: برای نظارت بر دریانوردانی که به مناطق پرخطر سفر نموده اند، ناوگان اقیانوس آرام در حال اجرا اقداماتی برای جلوگیری از درگیری شدن ملوانان به ویروس کرونا است.

آدامز اضافه نمود: هیچ پرسنل نیروی دریایی آمریکا تا به امروز علائمی از این بیماری را نشان نداده اند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده 59 مورد از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا را تأیید نموده است که بیشتر آن ها مربوط به افرادی هستند که از شهر ووهان چین و کشتی کروز مسافرتی الماس تخلیه شده اند.

شمار قربانیان مبتلا به ویروس کرونا در سرزمین اصلی چین به 2 هزار و 788 نفر، منطقه اداری ویژه هنگ کنگ 2، ایران 34، ایتالیا 15، کره جنوبی 13، ژاپن 8، فرانسه 2، تایوان و فیلیپین یک نفر رسید.

از سوی دیگر 78 هزار و 824 نفر در سرزمین اصلی چین، 92 نفر در منطقه اداری ویژه هنگ کنگ، منطقه اداری ویژه ماکائو 10 و تایوان نیز 32 مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا ثبت شده است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر دنیا نیز از مرز 83 هزار نفر گذشت.

310 310

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20751

به "کرونا، ناوهای جنگی آمریکا را هم قرنطینه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، ناوهای جنگی آمریکا را هم قرنطینه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید