کریستینین: حمایت رئیس جمهوری قرقیزستان از ما بسیار مهم است، شانس صعود داریم

به گزارش بلاگ پو، الکساندر کریستینین، سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی پایانی تیمش در دور گروهی جام ملت های آسیا برابر فیلیپین به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.

کریستینین: حمایت رئیس جمهوری قرقیزستان از ما بسیار مهم است، شانس صعود داریم

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی بدون امتیاز قرقیزستان و فیلیپین از ساعت 17 فردا (چهارشنبه - 26 دی) در بازی دور پایانی گروه C جام ملت های آسیا به مصاف هم می روند. تیم برنده این نبرد شانس صعود به عنوان تیم سوم جدول رده بندی به مرحله بعدی جام ملت های آسیا 2019 را خواهد داشت.

الکساندر کریستینین، سرمربی روسی تیم ملی فوتبال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر فیلیپین گفت: در بازی سوم مرحله گروهی راهکار تعیین است و با کسب پیروزی می توانیم شانس صعود داشته باشیم. قرقیزستان مصمم است و تمام کوشش خود را برای رسیدن به پیروزی انجام خواهیم داد. اهمیت این بازی را به خوبی می دانیم و برای هر حریفی برنامه ویژه ای داریم. فیلیپین با پنج دفاع بازی می نماید، اما می دانیم چطور برابر این تیم بازی کنیم تا به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که از میان تیم های بدون امتیاز قرقیزستان و فیلیپین کدام تیم قدرتمندتر است، گفت: تشخیص قدرت دو تیم به خاطر عدم کسب هرگونه امتیازی صحیح نیست. من به شاگردانم در تیم ملی قرقیزستان اعتماد دارم و منتظر بازی فردا هستیم.

کریستینین درباره حمایت رئیس جمهوری قرقیزستان از تیم ملی این کشور در آستانه بازی برابر فیلیپین گفت: حمایت شخص اول کشور از ما بسیار مهم است و این مسئله نشان می دهد همه متحد هستیم. می خواهیم کاری انجام دهیم که تا به حال پیروز به عملی کردن آن نشده بودیم. صعود قرقیزستان به مرحله بعدی جام ملت های آسیا بستگی به بازی فردا دارد. هند پیش از بازی پایانی خود در گروه A در رده دوم قرار داشت، اما در نهایت با قرار دریافت در رده چهارم جدول به خانه بازگشت. بروز هر اتفاقی ممکن است، اما ما باید کارمان را خوب انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4035

به "کریستینین: حمایت رئیس جمهوری قرقیزستان از ما بسیار مهم است، شانس صعود داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستینین: حمایت رئیس جمهوری قرقیزستان از ما بسیار مهم است، شانس صعود داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید