کمیته ملی المپیک آمادگی آغاز اردوهای المپیکی را دارد

به گزارش بلاگ پو، کیکاوس سعیدی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به ادامه تعطیلی اردوها و تمرینات تیم ها و ورزشکاران المپیکی و لزوم آغاز به کار هرچه زودتر آنها که خبرنگاران روز گذشته در گزارشی با عنوان المپیکی ها تا چه زمان در خواب می مانند/11 ماه و یک نگرانی به آن پرداخته بود، توضیح داد.

کمیته ملی المپیک آمادگی آغاز اردوهای المپیکی را دارد

وی گفت: شرایط به گونه ای است که بدون هماهنگی دستگاه های ناظر و تصمیم گیرنده در مورد کرونا و نظارت آنها نمی توان اقدامی داشت. این شرایط در تهران خیلی حادتر است به طوری که اصلاً برای برگزاری کمپ های تمرینی و گروهی مناسب نیست.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: ستاد مرکزی مبارزه با کرونا در حیطه ورزش و برای شروع تمرینات گروهی هنوز مجوزی نداده است. به خاطر کرونا و خطراتی که برای جان افراد دارد هم بدون این مجوز نمی توان اقدامی برای برنامه های تمرینی داشت. درست است که اجرای هر زودتر برنامه های المپیکی لازم و مهم است اما مسئله مهمتر سلامت و ایمنی ورزشکاران است که در شرایط فعلی و در صورت ورود به اردو تهدید می شود.

سعیدی در واکنش به این موضوع که با توجه به ادامه دار بودن بحران کرونا، بهتر نیست شرایطی برای شروع اردوی المپین ها در قرنطینه مهیا شود تا ورزشکاران بیشتر از این وقت را از دست ندهند؟ نیز گفت: برای این کار هم نیازمند هماهنگی و مجوزهای لازم هستیم. کمیته ملی المپیک از هیچ نظری برای شروع اردوهای المپیکی مشکل ندارد. آکادمی ملی المپیک و خوابگاه ها آمادگی کامل دارند. همین روز گذشته بازدیدی داشتم تا از این حیث اطمینان خاطر ایجاد شود. اگر امروز مجوز لازم صادر شود، از فردا تمرینات المپین ها شروع می شود. مشکل اینجاست که مجوز نداریم.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش با ستاد ملی مبارزه با کرونا ارتباط مستقیم داشته و در این ستاد نماینده دارد، گفت: قطعاً این وزارتخانه هم پیگیر شرایط تمرینی المپین ها هست اما حاد بودن شرایط کلی کشور و به خصوص تهران مانع بزرگی است به خصوص که رشته هایی مانند کاراته، بوکس، کشتی و تکواندو کاملاً برخوردی هستند و واقعاً ورود ورزشکاران شان به اردو در این شرایط باید با احتیاط و رعایت همه جوانب باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: شروع به کار برنامه های المپیکی دغدغه همه فدراسیون ها و مربیان است. کمیته ملی المپیک از این قاعده مستثنی نیست. همه شرایط لازم را فراهم کرده ایم تا به محض دریافت مجوز شروع به کار کنیم. فقط از ورزشکاران می خواهیم صبوری بیشتری داشته باشند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32107

به "کمیته ملی المپیک آمادگی آغاز اردوهای المپیکی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ملی المپیک آمادگی آغاز اردوهای المپیکی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید