کوتاه از زندگی هنری روناک یونسی؛ هنرپیشه ایرانی مهاجر کانادا

به گزارش بلاگ پو، روناک یونسی متولد شهریور ماه سال 1359 در تهران و همسر محسن میری است. او به کانادا مهاجرت نموده و در تورنتو زندگی می نماید.

کوتاه از زندگی هنری روناک یونسی؛ هنرپیشه ایرانی مهاجر کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزا مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال 1359 در تهران، همسر محسن میری است و دو فرزند به نام مهرزاد و مهرسام دارد. مهرسام به معنی پسر خورشید است و بدلیل اینکه در مهر ماه بجهان آمده تصمیم گرفتند یک نام ایرانی زیبا که همان مهرسام باشد برایش انتخاب نمایند.

این هنرپیشه سینما و تلویزیون کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران دارد.

روناک در خانواده شش نفره به جهان آمد و چهار خواهر کوچک تر از خود دارد. در سال هشتاد و پنج و زمانی که بیست و شش سال داشت برای نقش آفرینی در فیلم گرگ و میش به کارگردانی قاسم جعفری، وارد عرصه بازیگری سینما شد.

در سال 1382، نخستین تجربه بازیگری در تلویزیون را در سریال بوی غریب پاییز ثبت کرد که توسط آقای یاسینی کارگردانی شد و نقش الهام یونسی داشت. او جراحی های متعددی روی صورت خود پیش از حضور در این نقش انجام داده بود.

همسر روناک یونسی، محسن میری از مدل ها و بازیگران کم تر شناخته شده است و این دو پس از سریال سقوط آزاد در سال 1390 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند. محسن میری همسر روناک یونسی، متولد 20 آبان سال 1364 است و چند سالی از همسرش کوچک تر بوده و سابقه مدلینگ در تهران دارد.

مهدی طارمی و محسن میری و روناک یونسی در عروسی محسن مسلمان

روناک یونسی در کنار جواد عزتی، میلاد کی مرام و فرهاد اصلانی

از جدیدترین تصاویر روناک یونسی که او را مشغول پاساژ گردی در خیابان های تورنتو کانادا نشان می دهد. او این تصویر را جدیدا در اینستاگرامش منتشر کرد و هشتگ کرونا زیر آن تگ نموده بود.

منبع: خبر فوری
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 9 تیر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25470

به "کوتاه از زندگی هنری روناک یونسی؛ هنرپیشه ایرانی مهاجر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتاه از زندگی هنری روناک یونسی؛ هنرپیشه ایرانی مهاجر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید