گزارش رئیس فدراسیون قایقرانی در کنگره کانوئینگ آسیا

به گزارش بلاگ پو، کنگره سالانه کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به میزبانی تایلند برگزار گردید و رئیس فدراسیون قایقرانی ایران گزارش خود را به اعضای کنفدراسیون ارائه کرد.

گزارش رئیس فدراسیون قایقرانی در کنگره کانوئینگ آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، نوزدهمین کنگره سالانه کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به میزبانی تایلند برگزار گردید و علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی نیز در آن حضور داشت.

سهرابیان در این اجلاس گزارشی از شرایط کنونی قایقرانی کشورمان ارائه داد و صحبت هایی نیز درباره برنامه های پیش روی فدراسیون در جهت توسعه بیشتر داشت.

توسعه پاراکانو، اسلالوم و ارتقای تجهیزات قایقرانی در کشور از جمله محورهای گزارش رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در اجلاس ACC بود.

همچنین طرح پیشنهادی فدراسیون کشورمان برای ایجاد کمیته تحقیق و پژوهش کنفدراسیون آسیا به مرکزیت ایران نیز با موافقت اعضای کنگره همراه بود و قرار شد تا فدراسیون قایقرانی ایران طرح خود برای این کمیته را برای تصویب نهایی به کنفدراسیون کانوئینگ آسیا اعلام کند.

خبر خوب دیگر برای قایقرانی ایران موافقت اعضای کنفدراسیون کانوئینگ آسیا با ایجاد طرح آموزش قایقرانی در ایران با هدف توسعه این رشته در خاورمیانه بود. استان کهگیلویه و بویر احمد نیز میزبان مرحله نخست این طرح آموزشی برای مربیان و نوجوانان خواهد بود.

ایران در این کنگره طرح برگزاری اولین دوره مسابقات کانو اسپرینت و کانو اسلالوم در دریا برای رده سنی نوجوانان را نیز ارائه داد و این طرح نیز با موافقت اولیه همراه بود و برای تصویب در جلسه بعدی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا دوباره مطرح می گردد.

طبق برنامه این کنگره انتخابات نواب رئیس نیز برگزار گردید که بعد از رای گیری آقای کیم یونگبین از کره جنوبی نایب رئیس اول شد، خانم جون گو از فیلیپین به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد و خانم اسوتلانا کولوکوا از قزاقستان نیز نائب رئیس سوم کنفدراسیون کانوئینگ آسیا شد.

لوک وای هونگ از هنگ کنگ نیز به عنوان دبیرکل کنفدراسیون آسیا ابقا شد.

همچنین اعضای کنفدراسیون کانوئینگ آسیا میزبان بیستمین دوره مسابقات کانوئینگ، دوازدهمین دوره مسابقات اسلالوم و بیست و یکمین کنگره آسیایی در سال 2023 را نیز انتخاب کردند که بر اساس رای آنها مسابقات کانوئینگ و اسلالوم آسیا به میزبانی توکیو ژاپن برگزار خواهد شد و کنگره آسیایی سال 2023 نیز در سئول کره جنوبی برگزار می گردد.

میزبانی رقابت های اسلالوم قهرمانی جوانان آسیا نیز به تایلند سپرده شد.

پیش از این تهران به عنوان میزبان هجدهمین دوره رقابت های کانوئینگ و بیستمین دوره کنگره آسیا در سال 2021 انتخاب شده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17828

به "گزارش رئیس فدراسیون قایقرانی در کنگره کانوئینگ آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش رئیس فدراسیون قایقرانی در کنگره کانوئینگ آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید