گلکسی S7 در دستان صاحبش منفجر شد

به گزارش بلاگ پو، وب سایت دیجیاتو - حسین جمعه: بعد از ماجراهای تلفن هوشمند گلکسی نوت 7 که تقریباً به سرتیتر اغلب اخبار ماه های گذشته تبدیل شده بود و در نهایت به قطع فراوری این موبایل منجر گشت، و در حالی که این مسئله کم کم در حال فراموشی بود، حادثه ای حدید نمک روی زخمی که هنوز خوب نشده بود پاشید.

گلکسی S7 در دستان صاحبش منفجر شد

یکی از ساکنین کشور کانادا به نام آمارجیت مان گزارش می دهد روز یکشنبه در حالی که در حین رانندگی در اتومبیل شخصی اش بوده، با انفجار موبایلش یعنی گلکسی S7 روبرو شده و دستانش دچار سوختگی درجه دو و درجه سه شده است.

تلفن هوشمند مورد بحث در جیب این جوان 34 ساله حضور داشته و آغاز به داغ شدن می نماید. مان موبایلش را از جیبش بیرون آورده و بلافاصله منفجر می شود.

به هنگام این رخداد، مان سعی می نماید موبایل را به وسیله پنجره اتومبیل به بیرون پرتاب کند، اما به موجب ایجاد شعله و سوختگی به کف دستش چسبیده و به سختی جدا می شود.

بعد از برطرف و آرام شدن اوضاع، مان که دسترسی به تلفنی برای تماس با اورژانس نداشته به سختی خودش را به خانه یکی از دوستانش رسانده و سپس راهی بیمارستان می شود.

موبایل گلکس S7 را از جیبم درآوردم و بلافاصله در دستانم منفجر شد؛ وقتی دود و شعله را دیدم شوکه شده بودم. هرگز نمی توان انتظار چنین چیزی را داشت. این اتفاق برایم مثل یک کابوس بود.

تلفن همراه مورد بحث حدودا 6 ماه قبل با قیمتی نزدیک به هزار دلار توسط مان خریداری شده بود.

اپراتور مربوطه به این جوان پیشنهاد نموده مستقیماً با کمپانی سامسونگ تماس برقرار کند و او نیز تصمیم دارد به وسیله مراجع قانونی اقدام نموده و شکایتی علیه شرکت کره ای وضع نماید.

پزشکان معتقدند بانداژ دستان مان در بهترین حالت ممکن 8 یا 9 روز دیگر باز خواهد شد.

یقیناً اگر حواشی پیرامون نوت 7 وجود نداشت، چنین اتفاقی به عنوان یک حادثه استثنایی تلقی می شد و کمتر توجه رسانه ها را جلب می کرد. اما آیا با این تفاسیر باید از تمام موبایل های سامسونگ هراس داشت؟ نظر شما چیست؟

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: برترین ها
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14625

به "گلکسی S7 در دستان صاحبش منفجر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S7 در دستان صاحبش منفجر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید