گونه جدید کرونا در فرانسه با تشخیص سخت تر، تست بعضی مبتلایان چهار بار منفی شد

به گزارش بلاگ پو، مقام های حوزه بهداشت و درمان فرانسه در بیانیه ای اعلام کردند که یک گونه جهش یافته از ویروس کرونا در منطقه برتاین این کشور گزارش شده است که در بعضی موارد با آزمایش های فعلی پی سی آر تشخیص داده نشدند.

گونه جدید کرونا در فرانسه با تشخیص سخت تر، تست بعضی مبتلایان چهار بار منفی شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش یورونیوز، با این حال اداره کل بهداشت فرانسه خاطرنشان کرد که تجزیه و تحلیل اولیه نشان نمی دهد که این نوع جدید شدیدتر یا مسری تر از موارد قبلی باشد.

این نهاد دولتی توضیح داد که هشت مورد ابتلا به این گونه جدید در بیمارستانی در لنیون در منطقه برتاین گزارش شده است که چندین ابتلا با آزمایش پی سی آر تشخیص داده نشده است.

تست واکنش زنجیره ای پلیمراز یا پی سی آر برای تشخیص وجود آنتی ژن به جای پادتن استفاده می گردد.

مقامات فرانسوی تاکید نموده اند محققان در انستیتو پاستور در حال آنالیز این موضوع هستند که آیا اصلاحات ژنتیکی منجر به تشخیص دشوارتر گونه جدید شده است یا خیر.

درباره گونه های بریتانیایی، آفریقای جنوبی، برزیلی و کالیفرنیایی کرونا چه می دانیم؟

یک منبع بیمارستانی به رسانه های فرانسه گفته است: تعجب آور برای ما این بود که تست پی سی آر بعضی از افراد مبتلا چهار بار منفی شد.

محققان در کوشش هستند تا مشخص نمایند آیا جهش به گونه ای است که ویروس در آزمایش پی سی آر بینی غیر قابل تشخیص است؟ اگر این موضوع ثابت گردد شمار مبتلایان می تواند بسیار بیشتر باشد.

مقامات حوزه بهداشت منطقه برتاین در بیانیه ای گفت: تحقیقات برای مشخص چگونگی واکنش این گونه به واکسیناسیون و پادتن های ایجاد شده در عفونت های قبلی کووید-19 انجام خواهد شد.

تشکیل گونه های جدید از یک ویروس، روندی طبیعی است چراکه ویروس ها برای زنده ماندن در طول زمان تکثیر و جهش پیدا می نمایند. در حال حاضر نسبت به گونه های بریتانیایی، آفریقای جنوبی و برزیلی ویروس کرونا هشدار داده شده است.

مقامات فرانسوی این گونه را در گروه ردیابی طبقه بندی نموده اند. این گروه شامل هزاران گونه مختلفی است که به طور طبیعی در دنیا ظاهر می گردد و تنها بخش کوچکی از آن ها در نهایت مسائل خاص در حوزه بهداشت عمومی ایجاد می نماید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44488

به "گونه جدید کرونا در فرانسه با تشخیص سخت تر، تست بعضی مبتلایان چهار بار منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گونه جدید کرونا در فرانسه با تشخیص سخت تر، تست بعضی مبتلایان چهار بار منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید