یخکشی به مدال برنز نرسید، طلای کوبا در 61 کیلوگرم و اخراج سرمربی روسیه

به گزارش بلاگ پو، نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی کشتی آزاد قهرمانی دنیا برابر حریف آمریکایی مغلوب شد و به پنجمی بسنده کرد.

یخکشی به مدال برنز نرسید، طلای کوبا در 61 کیلوگرم و اخراج سرمربی روسیه

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2018 در مجارستان، محمد باقر یخکشی نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی برابر جوزف کولون از آمریکا رفت و در خاتمه با نتیجه 13 بر 2 باخت و از رسیدن به برنز بازماند. دیگر مدال برنز این وزن به تومنبیلگ از مغولستان رسید.

این چهارمین شکست کشتی گیران ایران مقابل آمریکا در این رقابتها بود. پیش از این مصطفی حسین خانی به جردن باروز باخت، حسن یزدانی مغلوب دیوید تیلور شد و علیرضا کریمی برابر جی دن کاکس شکست خورد.

اما در فینال وزن 61 کیلوگرم بونه رودریگز کوبایی در یک کشتی دیدنی با حساب 5 بر 5 گاجی مراد رشیداف از روسیه را شکست داد و صاحب مدال طلا شد. در ثانیه های خاتمهی این کشتی، حریف کوبایی دائم دفاع می کرد که در خاتمه مسابقه جامبولات تدیف سرمربی روسیه به شدت به داور اعتراض کرد و ضربه ای هم به او وارد کرد تا با کارت قرمز روبرو گردد.

در ادامه این رقابت ها حسن یزدانی در وزن 86 و پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم برای رسیدن به مدال برنز تا دقایقی دیگر به روی تشک می روند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2304

به "یخکشی به مدال برنز نرسید، طلای کوبا در 61 کیلوگرم و اخراج سرمربی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخکشی به مدال برنز نرسید، طلای کوبا در 61 کیلوگرم و اخراج سرمربی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید