یک صیاد در رودخانه میانکوه تالش غرق شد

به گزارش بلاگ پو، فرمانده نیروی انتظامی تالش از غرق شدن یک ماهیگیر در رودخانه روستای میانکوه بخش مرکزی این شهرستان، به علت افتادن در آب و ناآشنایی به فن شنا اطلاع داد.

یک صیاد در رودخانه میانکوه تالش غرق شد

جهت دریافت خدمات اجرای جزئیات اجرایی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین جمال دار آدینه 29 فروردین گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر غرق شدن فردی در رودخانه روستای میانکوه استان گیلان، مأموران پلیس و نیروهای امدادی به سرعت در محل حادثه حضور یافتند.

وی ادامه داد: در آنالیز ها معین شد فردی 37 ساله که برای ماهیگیری به کنار رودخانه رفته بود، به آب افتاده و به علت ناتوانی در شنا غرق شده است.

فرمانده انتظامی تالش اضافه کرد: جسد ماهیگیر از آب خارج و پس از هماهنگی با مقام قضائی، برای اقدامات قانونی به سردخانه منتقل شد.

تالش از 93 کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر برخوردار است و ساحل میانکوه از مناطق گردشگرپذیر و ماهیگیری این شهرستان محسوب می گردد.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20977

به "یک صیاد در رودخانه میانکوه تالش غرق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک صیاد در رودخانه میانکوه تالش غرق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید