یک فوتی کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 938 نفر اطلاع داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد.

یک فوتی کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد

پرویز یزدان پناه اضافه نمود: هم اکنون 272 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 159 نفر مبتلای قطعی و 27 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد 70 هزار و 208 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان نمود: از 628 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود 30 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی و از 281 نمونه رپید تست 18 مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، دنا و بهمئی بودند.

به گزارش خبرنگاران، یزدان پناه از مردم استان خواست، بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی حتما از ماسک استفاده نموده و از شرکت در تجمعات، دورهمی ها و بعلاوه از رفتن به سفرهای غیرضروری و مکان های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان ها و بازارها خودداری نمایند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54859

به "یک فوتی کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک فوتی کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید