10 هزار مهمان خودروسوار در مراسم عروسی پسر وزیر سابق مالزی

به گزارش بلاگ پو، درست یک روز پس از این عروسی دادگاه عالی مالزی پدر داماد را به فساد اقتصادی محکوم کرد. پدر داماد یکی از وزرای سابق این کشور است.

10 هزار مهمان خودروسوار در مراسم عروسی پسر وزیر سابق مالزی

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

پاندمی کرونا رویای عروسی های عظیم و مجلل برای بسیاری از جوانان را نابود نموده است. با این وجود، در مالزی یک زوج جوان در میان محدودیت های کرونایی به شیوه ای امن و مطمئن به بیش از 10 هزار نفر در مراسم عروسی خود خوش آمد گفتند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، محدودیت های کرونایی در مالزی اجازه حضور بیش از 20 نفر در دورهمی های خانوادگی را نمی دهد.

در صبح روز یکشنبه (30 آذر)، تازه عروس و داماد در خارج از ساختمان عظیم دولتی شهر پوتراجایا در جنوب کوالالامپور نشستند و مهمانان با خودرو از مقابل آنها عبور کردند.

عروس و داماد به 10 هزار مهمان خودروسوار در مراسم عروسی خوش آمد گفتند/ عکس: OFFICIALKUNAN

مهمانان مجبور بودند تا پنجره های خودرو را بالا ببرند و فاصله اجتماعی را حفظ نمایند. آنها از دور برای زوج جوان و خانواده نزدیک آنها دست تکان دادند.

شاید این مراسم معمولی به نظر نرسد اما اوشن آلاگیا و تنگکو محمد حافظ عروس و داماد این مراسم نیز زوج معمولی نیستند.

داماد این مراسم پسر تنگکو عدنان سیاستمدار بانفوذ و وزیر سابق کابینه است. آقای وزیر در روز یکشنبه تولد خود را نیز جشن گرفت.

پدر داماد با انتشار تصاویر خودروهای حاضر در مراسم ازدواج فرزندنش و با ابراز افتخار از این اتفاق در فیس بوک نوشت: آگاه شدم که امروز صبح (یکشنبه) بیش از 10 هزار نفر با خودرو به مراسم عروسی آمدند.

وی اضافه نمود: من و خانواده ام بسیار مفتخریم و از شما برای درک و عمل کردن به قوانین کرونایی و حضور خود با خودرو در این عروسی سپاس گذاریم.

تنگکو عدنان تصویری از حضور خودروها در مراسم عروسی پسرش را در فیس بوک به اشترک گذاشت

عبور تمامی شرکت نمایندگان در مراسم عروسی حدود 3 ساعت زمان برد. با این حال مهمانان خودرویی در حین عبور از مقابل این زوج چیزی بیشتر از یک دست تکان دادن ساده، برای تشکر از حضورشان دریافت کردند.

به گزارش بعضی از رسانه های محلی مالزی، از بعضی مهمانان خودروسوار براساس قوانین فاصله گذاری اجتماعی پذیرایی شد و آنها بسته های مواد غذایی را از شیشه پنجره خوردو دریافت کردند.

امروز صبح (دوشنبه 1 دی) و درست یک روز پس از عروسی، دادگاه عالی مالزی پدر داماد را به پرونده فساد 500 هزار دلاری، 12 ماه زندان و جریمه اقتصادی محکوم کرد.

مالزی در حال حاضر با موج جدیدی از شیوع کووید-19 مبارزه می نماید و تا کنون از ابتلای بیش از 92 هزار مبتلا به کرونا و جان باختن بیش از 430 نفر خبر داده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40135

به "10 هزار مهمان خودروسوار در مراسم عروسی پسر وزیر سابق مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هزار مهمان خودروسوار در مراسم عروسی پسر وزیر سابق مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید