19 کشته در سقوط یک اتوبوس به کانالی در هند

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: سقوط یک اتوبوس به کانالی در ایالت اوتا پرادش منجر به کشته شدن 19 نفر و همچنین زخمی شدن 23 تن دیگر شد.

19 کشته در سقوط یک اتوبوس به کانالی در هند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ مقامات ایالت اوتار پرادش اعلام کردند که یک اتوبوس حامل ده ها مسافر به داخل یک کانال سقوط کرد که در پی این حادثه 19 نفر از مسافران جان خود را از دست دادند. 23 نفر دیگر از این حادثه نجات یافته و به یک بیمارستان محلی منتقل شدند.

به گفته مقامات 11 نفر از قربانیان عضو یک خانواده بودند که پس از شرکت در یک مراسم عروسی در الیگانج در حال بازگشت به دهلی نو بودند.

ظاهرا راننده این اتوبوس دولتی در حین تلاش بری سبقت دریافت از یک کامیون کنترل خود را از دست داده بود.

این حادثه در حالی رخ می دهد که در 8 می یک اتوبوس در ایالت شمالی هیماچال پرادش به درون یک رودخانه سقوط کرد. 33 تن در این حادثه جان باختند.

کشور هند با توجه به جمعیت بالا و همچنین وجود جاده های نامناسب و غیر استاندارد همواره شاهد حوادثی اینچنینی بوده و تعداد زیادی از مردم این کشور سالانه جان خود را در جاده های هند از دست می دهند.

بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی در حدود 8 درصد از تلفات تصادفات در هند را راننده ها و مسافران اتوبوس ها تشکیل می دهند در حالی که 32 درصد تلفات شامل موتور سیکلت ها و سه چرخه ها می شوند.

ی7

منبع: تسنیم
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16880

به "19 کشته در سقوط یک اتوبوس به کانالی در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 کشته در سقوط یک اتوبوس به کانالی در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید