آخرین توییت های ترامپ درباره روابط تجاری با چین

به گزارش بلاگ پو، رئیس جمهوری آمریکا با انتشار چندین توییت آخرین مواضع خود را درباره روابط تجاری کشورش با چین بیان کرد.

آخرین توییت های ترامپ درباره روابط تجاری با چین

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توییتر خود نوشت: مذاکرات با چین آغاز شده است. در صورتی که این مذاکرات تمدید نگردد، زمان آن از تاریخ دیدار گرم و شگفت انگیز ما با شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین در آرژانتین 90 روز به طول خواهد انجامید. باب لایتیزر با همکاری نزدیک استیو منوچین، لری کودلا، ویلبر راس و پیتر ناوارو خواهد دید که آیا دستیابی به توافق واقعی با چین در عمل احتمال دارد یا خیر. اگر چنین باشد، ما این کار را انجام خواهیم داد.

با تور چین ما همراه اشید

ترامپ ادامه داد: چین باید خرید محصولات کشاورزی را هر چه سریعتر آغاز کند. من و رئیس جمهوری چین می خواهیم این توافق حاصل گردد و احتمالا هم حاصل خواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا نوشت: به خاطر داشته باشید که من مرد تعرفه هستم. وقتی افراد یا کشورها به سمت ثروت بزرگ ملت ما هجوم می آورند، می خواهم که هزینه این اقدام خود را بپردازند. همواره بهترین راه این خواهد بود که قدرت اقتصادی خود را به حداکثر برسانیم. ما در حال حاضر میلیاردها دلار از تعرفه ها عواید داریم.

ترامپ در توییت دیگری اعلام کرد: با این حال، در صورتی که توافق عادلانه ای با چین قابل تحقق باشد-توافقی که تمامی چیزهایی را که باید، مدنظر قرار دهد، من با خرسندی آن را امضا خواهم کرد. بگذارید مذاکرات آغاز گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2774

به "آخرین توییت های ترامپ درباره روابط تجاری با چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین توییت های ترامپ درباره روابط تجاری با چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید