استیلی: گفتند هر اتفاقی در تمرین افتاد پای خودتان

به گزارش بلاگ پو، مدیر تیم امید در گفت و گو با ایران ورزشی می گوید شرایط میزبانی اندونزی از تیم ها در بازی های آسیایی اصلا مناسب نیست.

استیلی: گفتند هر اتفاقی در تمرین افتاد پای خودتان

به گزارش خبرنگاران / جعفر برزگر / تیم امید ایران در اولین بازی مرحله گروهی اش به مصاف عربستان می رود. اما اخباری که از امکانات و میزبانی اندونزی مخابره می گردد خوشایند نیست. اینکه مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با چه معیاری میزبانی را به این کشور داده اند جای سوال دارد. ترافیک بسیار سنگین و فاصله زیاد هتل محل اقامت بازیکنان با زمین تمرین، در اختیار نگذاشتن زمین اصلی مسابقه برای برگزاری یک جلسه تمرین بخشی از مشکلات تیم های حاضر در بازی های آسیایی است. حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید سعی دارد این مشکلات را در راه آماده سازی تیم به حداقل برساند. او به همراه رضا شاهرودی برای تماشای بازی نپال و ژاپن به ورزشگاه رفته بود که با ما همکلام گشت.

*فردا اولین بازی تیم امید مقابل عربستان خواهد بود. مسابقه ای که قطعا سه امتیازش کمک زیادی به صعود از این مرحله خواهد نمود.کادر فنی چقدر از این تیم شناخت دارد.

همان طور که می دانید همیشه اولین بازی در هر تورنمنتی اهمیت بسیاری دارد. کادر فنی به شناخت نسبی از تیم عربستان رسیده اما آنچه با این شرایط برای مربیان ما اهمیت دارد شناختی است که از قابلیت های فنی بازیکنان خودمان دارند. خوشبختانه بازیکنان طوری با انگیزه تمرین می نمایند که همه ما امیدوار هستیم.

*عکس هایی از محل تمرین تیم امید منتشر گشته که به هیچ وجه در حد و اندازه های بازی های آسیایی نیست. البته شنیدیم که نسبت به امکانات ضعیف آنجا اکثر تیم ها اعتراض نموده اند.

متاسفانه همین طور است. تمام تیم ها طبق قانون باید یک روز قبل از بازی رسمی در زمین اصلی مسابقه تمرین نمایند اما این اتفاق برای ما و حتی عربستانی ها هم نیفتاد. نمی دانم تیم های دیگر هم چنین شرایطی دارند یا خیر. اما این حداقل کاری است که میزبان باید انجام می داد.

*چرا؟

شاید باور نکنید اما امروز (سه شنبه)در همان زمین، مسابقه فوتبال بود و فردا(چهارنشبه) هم بازی ما و عربستان در آنجا برگزار می گردد. ما مجبورگشتیم در زمینی که شما به عکس های آن اشاره کردید تمرین کنیم چون نزدیکترین زمین به هتل بود. البته همین فاصله نزدیک 30 دقیقه زمان می برد. نکته عجیب دیگر اینکه قبل از تمرین از من امضا گرفتند.

*برای چه؟

آنها خودشان می دانستند که زمینی که قرار است تمرین کنیم کیفیت خوبی ندارد و برای این که اگر مشکلی برای بازیکنان در زمین به وجود آمد مسوولیتش با خودمان باگشت ازمن امضا گرفتند و گفتند هر اتفاقی برای بازیکنان تان بیفتد پای خودتان است.ضمن اینکه هزینه یک جلسه تمرین را هم خودمان دادیم. من در همه این سال ها چنین شرایط میزبانی را از تیمی ندیده بودم.

*با توجه به فاصله زیادی محل تمرین با هتل این مشکل برای حضور در محل بازی فردا هم وجود دارد؟

فاصله هتل تا محل تمرین خیلی زیاد است. ما یک ساعت و نیم می رویم و همین اندازه هم برای برگشتن زمان صرف می کنیم. طبیعی است که بازیکنان خسته می شوند و روی عملکردشان تاثیر می گذارد. اما خوشبختانه استادیوم محل مسابقه به هتل نزدیک است. واقعا نمی دانم اگر این ورزشگاه هم فاصله زیادی با هتل داشت باید چند ساعت قبل از آغاز بازی به استادیوم می رفتیم.

*مسوولان برگزاری مسابقات را در جریان قرار داده اید؟

بله. ما از روز اول که شرایط را دیدیم اعتراض کردیم و حرف های مان را به مسوولان کمیته مسابقت گفتیم چون واقعا اذیت می شویم. اصلا مگر می گردد در تورنمنت بزرگی مثل بازی های آسیایی تیم ها نتوانند یک روز در استادیوم اصلی تمرین نمایند. روزهای اول هم مشکل غذا داشتیم که با پیگیری های دکتر سجادی مرتفع گشت.

*برای بازی های بعد که اتفاقا فاصله شان هم کم است این احتمال وجود دارد که شرایط بهتر گردد؟

واقعا نمی دانم. دوست ندارم بگویم امیدوار نیستم اما اگر میزبان می توانست باید قبل از آغاز بازی ها و حضور تیم ها در اینجا امکانات مناسب را فراهم می کرد.

*صحبتی مانده؟

از رسانه ها تشکر می کنم که از تیم امید حمایت می نمایند و امیدوارم این اتفاق خوب تا سرانجام بازی ها ادامه داشته باگشت. همین طور از باشگاه ها سپاسگزارم که بازیکنان شان را در اختیار ما قرار دادند.شما مطمئن باشید بچه های تیم همه کوشش شان را برای جبران محبت مردم و مربیان شان خواهند داشت.

3-700

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 3 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 228

به "استیلی: گفتند هر اتفاقی در تمرین افتاد پای خودتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: گفتند هر اتفاقی در تمرین افتاد پای خودتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید