بازی های آسیایی 2018، رجبی: تیم ملی بحرین قدرتمند است اما می توانیم شکستش دهیم، باید بجنگیم و امتیاز بگیریم

به گزارش بلاگ پو، مربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: با تمام توان برابر تیم هندبال بحرین قرار می گیریم و امیدوارم با بهترین نتیجه از میدان خارج شویم.

بازی های آسیایی 2018، رجبی: تیم ملی بحرین قدرتمند است اما می توانیم شکستش دهیم، باید بجنگیم و امتیاز بگیریم

محمدرضا رجبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد میزبانی اندونزی و مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره بازی های آسیایی گفت: کشور میزبان مراسم افتتاحیه را خوب و منظم برگزار کرد و به نظر من این مراسم بهتر از دوره قبل بود. در مجموع افتتاحیه زیبایی را برگزار کردند.

مربی تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص گروه ایران در مرحله دوم مسابقات هندبال بازی های آسیایی گفت: در دور دوم مسابقات در گروهی هستیم که بحرین و کره جنوبی که از تیم های خوب آسیا هستند، در آن قرار دارند و کار دشواری برابر آنها داریم. بحرین تیم منسجمی است، چون اکثر بازیکنان آن سال هاست که در یک باشگاه و کنار هم بازی می نمایند و هماهنگ هستند. دیدار ما مقابل این تیم دشوار است، اما می توانیم این تیم را شکست دهیم. باید بجنگیم و امتیاز بگیریم. ما با تمام توان برابر بحرین قرار می گیریم و امیدوارم با بهترین نتیجه از میدان خارج شویم.

ملی پوشان هندبال کشورمان روز دوشنبه 29 مرداد ماه از ساعت 11:30 به وقت تهران به مصاف تیم بحرین می روند، روز چهارشنبه 31 مرداد هم از ساعت 15:30 مقابل هنگ کنگ قرار می گیرند و در آخرین مسابقه مرحله دوم مسابقات هندبال بازی های آسیایی نیز از ساعت 15:30 روز جمعه دوم شهریور ماه به مصاف کره جنوبی خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 690

به "بازی های آسیایی 2018، رجبی: تیم ملی بحرین قدرتمند است اما می توانیم شکستش دهیم، باید بجنگیم و امتیاز بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، رجبی: تیم ملی بحرین قدرتمند است اما می توانیم شکستش دهیم، باید بجنگیم و امتیاز بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید