تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند، استراحت عاشورزاده و خدابخشی در دور نخست

به گزارش بلاگ پو، در خاتمه مراسم قرعه کشی و وزن کشی مسابقات تکواندوی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند، استراحت عاشورزاده و خدابخشی در دور نخست

به گزارش خبرنگاران، مراسم قرعه کشی و وزن کشی رقابت های تکواندو در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا عصر امروز (جمعه) 26 مرداد ماه 1397 برگزار گردید که در سرانجام هوگوپوشان و پومسه روهای تیم ملی ایران، رقبای خود در دو بخش مردان و زنان را شناختند.

طبق قرعه کشی و وزن کشی انجام شده، رقبای نمایندگان ایران در دوبخش پومسه و کیوروگی مردان و زنان به توضیح زیر تعیین شد:

پومسه انفرادی 1) کوروش بختیار در نخستین گام با نماینده کامبوج رقابت می نماید. 2) مرجان سلحشوری نیز در بخش بانوان ابتدا باید با پومسه رو کشور ماکائو دیدار کند.

پومسه تیمی 1) تیم مردان ایران با ترکیب کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی پس از یک دور استراحت در گام نخست با برنده دیدار فیلیپین و عربستان سعودی دیدار می نمایند. 2) تیمی زنان ایران نیز با ترکیب مرجان سلحشوری، مهسا صادقی و فاطمه حسام نخستین دیدار خود به مصاف تیم کره جنوبی می رود.

سانگ میونگ کیم سرمربی پومسه روهای مردان و فاطمه اسدپور سرمربیگری پومسه روهای بانوان ایران هستند.

کیوروگی مردان 1) وزن 58- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده دیدار کامبوج و تاجیکستان می رود. 2) وزن 63- کیلوگرم، میرهاشم حسینی نیز پس از یک دور استراحت به مصاف برنده مبارزه فیلیپین و قطر می رود. 3) وزن 68- کیلوگرم، امیرمحمد بخشی تکواندوکار جوان ایران در دور دوم با پیروز جدال افغانستان و ازبکستان رو به رو می گردد. بخشی در دور اول با قرعه استراحت رو به رو است. 4) وزن 80- کیلوگرم، مهدی خدابخشی نیز ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در دور دوم باید با پیروز مسابقه کره جنوبی و بوتان رو به رو گردد. 5) وزن 80+ کیلوگرم، سعید رجبی آخرین نماینده تیم مردان ایران در نخستین دیدار رو در روی سئونگ وان لی هوگوپوش کره جنوبی قرار می گیرد.

کیوروگی بانوان 1) وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در گام نخست باید از سد آشمیتا خادکا هوگوپوش نپالی عبور کند. او در صورت پیروزی یکی از تکواندوکاران قزاقستان یا فیلیپین را در مبارزه دوم پیش رو خواهد داشت. 2) وزن 53- کیلوگرم، الهه شیدایی در مبارزه نخست رضیه آراگون تکواندوکار فیلیپین را در پیش دارد. شیدایی در صورت پیروزی یکی از تکواندوکاران قزاقستان یا ازبکستان را پیش رو دارد. 3) وزن 57- کیلوگرم، پریسا جوادی در اولین مبارزه مارژان تولپبرگنوا قزاق را پیش رو دارد که در صورت کسب پیروزی، زونگشی لو را در گام دوم مقابل خود می بیند. 4) وزن 67- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در گام نخست تی خیم باک هوگوپوش ویتنامی را پیش رو دادر. او در صورت کسب پیروزی، باید در مبارزه دوم خود از سد برنده مبارزه سریلانکا و اردن بگذرد. 5) وزن 67+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل آخرین تکواندوکار تیم بانوان ایران در مبارزه اول خود باید از سد اسوتلوا اوسیپوا ازبکستانی بگذرد. پوراسماعیل در مبارزه دوم رو در روی برنده سریلانکا و کامبوج قرار می گیرد.

در این مسابقات فریبرز عسکری سرمربی تیم مردان و مهرو کمرانی سرمربی تیم بانوان ایران هستند.

منبع: isna.ir
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 437

به "تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند، استراحت عاشورزاده و خدابخشی در دور نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند، استراحت عاشورزاده و خدابخشی در دور نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید