جزئیات جشن قهرمانی لیگ قهرمانان، پرسپولیس آزادی را اروپایی کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس، جام و مدال قهرمانی خود در فصل گذشته لیگ برتر را طی مراسمی ویژه که در ورزشگاه آزادی و زمین چمن ورزشگاه یکصدهزار نفری این ورزشگاه برگزار گردید، دریافت کردند.

جزئیات جشن قهرمانی لیگ قهرمانان، پرسپولیس آزادی را اروپایی کرد

این اولین بار نبود که جشن قهرمانیِ برترین تیم شرکت کننده در لیگ برتر در زمین چمن آزادی برگزار می شد اما قطعا آخرین بار بود چرا که از این پس برگزاری چنین مراسم و جشن هایی در صندلی ویژه ای برگزار خواهد شد که به بهانه حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان و البته با تاکید مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در استادیوم یکصد هزار نفری طراحی شده است.

به گفته حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، این صندلی ویژه در بخش بالایی VIP و زیر قسمت زیرِ VVIP و با تعبیه سکویی به مساحت تقریبی 80 متر مربع، جانمایی شده است.

این مقام مسئول در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اعلام این مطلب گفت: برگزاری مراسم و جشن های انتهای لیگ برتر در آزادی همواره باعث خسارت زمین چمن می شد و رسیدگی و بازسازی مجدد آن هم هزینه هایی را برای شرکت توسعه و استادیوم آزادی ایجاد می کرد.

وی ادامه داد: با این حال و به خاطر تعریف نشدن مکانی تعیین در استادیوم یکصدهزار نفری برای اهدای کاپ و مدال، همیشه جشن های اینچنینی در زمین چمن برگزار می شد در حالیکه با عرف معمول و بین الملل هم در تضاد بود اما با توجه به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان و میزبانی این تیم برای دیدار برگشت این مرحله و در راستای ایرادهای وارد شده از سوی AFC به استادیوم آزادی، برای برگزاری مراسم جشن قهرمانی این مسابقات هم صندلیی ویژه تعریف و ساخته شده است.

مشاور وزیر ورزش با تاکید بر اینکه ساخت صندلی ویژه برای اهدای کاپ و مدال فینالیست های لیگ قهرمانان با تاکید مقامات AFC صورت گرفته است، یادآور شد: جانمایی این کار و اینکه سکوی مورد نظر برای برگزاری جشن قهرمانی در بخش بالایی VIP و قسمت زیرین VVIP تعبیه گردد هم توسط خود نمایندگان AFC انجام شد. در واقع ما فقط مجری کار بودیم.

با این حساب جشن انتهای لیگ قهرمانان آسیا به لحاظ مکانی تقریبا شبیه به اروپایی ها برگزار می گردد و در واقع نمایندگان AFC هم به نوعی الگوبرداری از اروپایی ها به این موضوع تاکید داشته اند؟، کریمی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران گفت: قطعا همین طور است، با برگزاری مراسم جشن انتهای در صندلی ویژه، نظم خاصی را شاهد خواهیم بود. بازیکنان از یک سمت روی سکو می آیند و به نوبت مدال خود را می گیرند و از سمت دیگر پایین می روند. اینگونه روی سکو هم شلوغی و ازدحام را شاهد نخواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تاکید نمود: صندلی سکوی محل برگزاری جشن قهرمانی به گونه ای است که تقریبا همه تماشاگران حاضر در استادیوم می توانند به راحتی شاهد برگزاری مراسم باشند. به هرحال همانطور که گفتم جانمایی برای این صندلی و سکو، توسط نمایندگان AFC انجام شد و ما دخالتی در آن نداشتیم.

حسن کریمی در انتها گفت: از صندلی ویژه برای برگزاری جشن انتهای لیگ قهرمانان، دو شب پیش به صورت آزمایشی استفاده شد، نتیجه کار هم رضایت بخش بود.

به گزارش خبرنگاران، دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18:30 شنبه هفته آینده در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. پرسپولیس در دیدار رفت این مرحله که در ژاپن برگزار گردید، 2 بر صفر باخت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2602

به "جزئیات جشن قهرمانی لیگ قهرمانان، پرسپولیس آزادی را اروپایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جشن قهرمانی لیگ قهرمانان، پرسپولیس آزادی را اروپایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید